28.04.2014/10:52

Wody luksusowe z Polski mają się coraz lepiej

Polskie wody premium radzą sobie coraz lepiej, także za granicą – pisze „Rzeczpospolita”.

Woda była jedyną kategoria napojów bezalkoholowych, która urosła w ub.r., wydaliśmy na nią w sumie 3,1 mld zł. Wzrost ten był stymulowany również przez wody premium. Po kampanii z Monicą Belucci sprzedaż Cisiowianki Perlage do kanału HoReCa wzrosła o ponad 100 proc. O 20 proc. miesięcznie rośnie w supermarketach i delikatesach sprzedaż marki Voda Naturalna, za butelkę której trzeba zapłacić od 10 do 30 zł. 70 proc. sprzedaży należącej do Michała Niemczyckiego marki Voda Naturalna generuje eksport. Również Cisiownka Perlage podbija nowe rynki i w najbliższym czasie pojawi się m.in. w USA, Japonii, Panamie oraz Chinach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.