13.05.2014/13:31

Wody markowe kupowane częściej niż marki własne

Polacy najchętniej kupują wodę w dyskontach. Przeciętna rodzina wydała na ten cel w ciągu roku 200 złotych.

Badania GfK Polonia wykazują, że w okresie kwiecień 2013 – marzec 2014 rynek wody mineralnej w Polsce zanotował niewielki, jednoprocentowy spadek w ujęciu ilościowym i równie nieznaczny w ilościowym. Polska statystyczna rodzina kupiła w tym czasie 98 litrów wody gazowanej i 124 litry niegazowanej, płacąc w sumie 200 złotych. Najczęściej (nawet 81 proc.) kupowaliśmy wode w dyskontach. Jednak, pomimo wyższej ceny, wody markowe kupowane były 1,5 raza częściej niż te marek własnych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.