25.04.2017/16:09

Wojna sieci drogeryjnych na promocje

Uruchomienie Klubu Rossmann – lojalnościowego programu dla stałych klientów – zbiegło się wielką akcją promocyjną Rossmanna na kosmetyki do makijażu. Od 20 do 28 kwietnia br. w sieci obowiązuje rabat 49 proc. na cały asortyment kosmetyków kolorowych. Konsumenci, którzy przystąpili do Klubu Rossmann i zainstalowali aplikację Rossmann PL uzyskali dodatkowe 15 proc. rabatu, co w sumie dało 55 proc. zniżki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • gelo 14.05.2017

    @przeko jeśli u nich losowanie jest raz na tydzień to szansa raczej spora właśnie

  • sul 30.04.2017

    raz wygrałem w tych ankietach b to już trochę trawa, ale chyba z 5 razy w tym brałem udział.

  • Karo 27.04.2017

    Chodzi o to, że Rossmann zarabia też z innych produktów, nie tylko kosmetyków więc może sobie pozwolić na takie promocje

  • przako 27.04.2017

    Wojna na promocje to jest wszędzie. Co się dzieje w branży elektro... nie dość że dają normalne promocje na produkty, to jeszcze na te promocje nakładają promocje okazyjne, i dodają jeszcze jakieś ogólne konkursy i losowania tak jak w np w media expert. Po tym jak coś kupisz, możesz wygrać 750 zł w cyklicznym losowaniu. Prawdopodobieństwo małe ale mimo wszystko przeciąża szale.

  • wero 26.04.2017

    Nie rozumiem skoro tak można obniżyć cenę to ile normalnie kosztuje dany produkt? Ile narzutu jest na produkt skoro można tak obniżać cenę? Przecież nikt nie sprzedaje bez zysku, a tym bardziej ta sieć. Obniżona cena to przecież uszczuplony podatek VAT!!! A więc niższe wpływy do skarbu państwa z podatku, więc działanie chyba świadome na szkodę państwa. To także zachowania monopolisty, który niszczy rynek tradycyjny małych sklepów najczęściej rodzinnych, bo nie ma szans z gigantem na rynku. Wynika z tego, że produkty są bardzo tanie w produkcji, a narzuty na ceny są z kosmosu. Co na takie działania UOKiK i Izba Skarbowa? Ktoś z nas robi w balona. Nie macie takiego wrażenia że coś tu jest nie tak?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.