25.04.2017/16:09

Wojna sieci drogeryjnych na promocje

Uruchomienie Klubu Rossmann – lojalnościowego programu dla stałych klientów – zbiegło się wielką akcją promocyjną Rossmanna na kosmetyki do makijażu. Od 20 do 28 kwietnia br. w sieci obowiązuje rabat 49 proc. na cały asortyment kosmetyków kolorowych. Konsumenci, którzy przystąpili do Klubu Rossmann i zainstalowali aplikację Rossmann PL uzyskali dodatkowe 15 proc. rabatu, co w sumie dało 55 proc. zniżki.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • gelo 14.05.2017

    @przeko jeśli u nich losowanie jest raz na tydzień to szansa raczej spora właśnie

  • sul 30.04.2017

    raz wygrałem w tych ankietach b to już trochę trawa, ale chyba z 5 razy w tym brałem udział.

  • Karo 27.04.2017

    Chodzi o to, że Rossmann zarabia też z innych produktów, nie tylko kosmetyków więc może sobie pozwolić na takie promocje

  • przako 27.04.2017

    Wojna na promocje to jest wszędzie. Co się dzieje w branży elektro... nie dość że dają normalne promocje na produkty, to jeszcze na te promocje nakładają promocje okazyjne, i dodają jeszcze jakieś ogólne konkursy i losowania tak jak w np w media expert. Po tym jak coś kupisz, możesz wygrać 750 zł w cyklicznym losowaniu. Prawdopodobieństwo małe ale mimo wszystko przeciąża szale.

  • wero 26.04.2017

    Nie rozumiem skoro tak można obniżyć cenę to ile normalnie kosztuje dany produkt? Ile narzutu jest na produkt skoro można tak obniżać cenę? Przecież nikt nie sprzedaje bez zysku, a tym bardziej ta sieć. Obniżona cena to przecież uszczuplony podatek VAT!!! A więc niższe wpływy do skarbu państwa z podatku, więc działanie chyba świadome na szkodę państwa. To także zachowania monopolisty, który niszczy rynek tradycyjny małych sklepów najczęściej rodzinnych, bo nie ma szans z gigantem na rynku. Wynika z tego, że produkty są bardzo tanie w produkcji, a narzuty na ceny są z kosmosu. Co na takie działania UOKiK i Izba Skarbowa? Ktoś z nas robi w balona. Nie macie takiego wrażenia że coś tu jest nie tak?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.