26.09.2017/08:00

Jakie są kluczowe korzyści oraz jak można ograniczyć koszty dzięki systemom SFA?

Systemy klasy SFA to aplikacje wspierające procesy sprzedażowe. Zaliczyć do nich możemy przede wszystkim, doskonale wszystkim znane, mobilne narzędzie klasy Sales Force Automation, które wspiera przedstawicieli handlowych w codziennej pracy. Pomagają, nie tylko w łatwy sposób zarządzać kalendarzem wizyt i rejestrować ich realizację, ale są również narzędziem umożliwiającym szybki i bieżący dostęp do informacji z rynku co pozwala w łatwy i szybki sposób podejmować decyzje na podstawie aktualnych danych.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.