02.11.2017/12:13

Współczesny handel wymaga galerii położonych blisko klienta

Trend convenience dotyczy również rynku galerii handlowych. Dziś klienci poszukują szybkich i prostych zakupów. Stąd inwestorzy stawiają na takie lokalizacje, jak dworce czy niewielkie parki handlowe.

Sukces centrum handlowego to lokalizacja, zasięg oddziaływania i jakość oferty. O tej ostatniej decyduje nie tylko pozycjonowanie i postrzeganie marek przez klientów, ale przede wszystkim to, czy sklepy obecne w obiekcie są w stanie odpowiedzieć na ich potrzeby. Komplementarność oferty centrum jest szczególnie ważna w przypadku obiektów typu convenience, których rolą jest zaspokajanie codziennych potrzeb zakupowych w sposób szybki, wygodny i kompleksowy.

- Kluczem do sukcesu centrum handlowego jest znalezienie dla obiektu takiej formuły, dzięki której wpisuje się on w rytm życia konsumentów i staje się ważnym punktem na mapie miasta. Ważne jest dla nas, aby centrum handlowe Dekada było atrakcyjne dla konsumentów pod względem funkcjonalności i integralności z otaczającą przestrzenią, ale również oferty handlowej – mówi Aleksander Walczak, prezes zarządu Dekada.

Dekada buduje centra łączące funkcje transportowe i handlowe, tzw. zintegrowane centra handlowo-komunikacyjne. - Na przedsięwzięciach tego typu zyskują nie tylko mieszkańcy, ale również miasto, które w miejsce często zaniedbanych wcześniej terenów, otrzymuje atrakcyjną przestrzeń i nowe miejsca pracy. Dla sieci handlowych to z kolei szansa na stworzenie kompleksowej oferty handlowej w obiektach wpisujących się w cykl zakupowy konsumentów i gwarantujących duży przepływ klientów, a tym samym znaczące obroty – dodaje Aleksander Walczak.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.