28.12.2018 / 07:40
StoryEditor

Wydatki cudzoziemców w Polsce. Co kupują? Ile wydają na żywność? [ANALIZA]

(Selgros)
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego, w III kw. 2018 r. szacunkowa liczba przekroczeń granicy Polski wyniosła 86,1 mln, z tego 49,2 mln (57,2 proc.) cudzoziemców (nierezydentów) i 36,8 mln (42,8 proc.) Polaków (rezydentów). W III kw. 2018 r. ruch graniczny (z Polski i do Polski) był większy w porównaniu z III kw. 2017 r. o 4,3 proc.

W odniesieniu do III kw. 2017 r. granicę Polski przekroczyło więcej, zarówno cudzoziemców, jak i Polaków odpowiednio o 2,9 proc. i o 6,2 proc.

Około 72,2 proc. ogółu przekr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2024 / 17:12
StoryEditor
Swarovski w nowym wydaniu. Sieć pokazała swój nowoczesny koncept sklepu po raz pierwszy w Polsce
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)
Salon marki Swarovski w warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów zyskał nowy wygląd. To pierwsza tego typu placówka na polskim rynku - zobacz, czym się wyróżnia.

Marka podkreśla, że zmiana wizerunku sklepu to element "wprowadzania nowej koncepcji przestrzeni handlowych na całym świecie". W Polsce na pierwszy ogień poszedł salon w W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 12:50
StoryEditor
Strategia Grupy Eurocash. Jak wyglądają jej kluczowe założenia i cele?
Grupa Eurocash stawia na zrównoważony rozwój swojej działalności (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash stawia na zrównoważony rozwój swojej działalności. Chce też wspierać w tym względnie swoich klientów. Z najnowszego raportu spółki dowiadujemy się, że grupa koncentruje się na zapewnieniu konkurencyjności niezależnym sklepom detalicznym, oferowaniu wartości dodanej dla klientów grupy oraz zwiększaniu wartości grupy dla jej akcjonariuszy.

W 2022 r. Grupa Eurocach opublikowała przyjętą przez zarząd strategię dla Grupy Eurocash na lata 2023–2025. Zgodnie z nią Grupa Eurocash w latach 2023–2025 skoncentruje się na d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 14:23