02.11.2020/09:50

Wiele lokalizacji sklepów w ramach jednej sieci może być po prostu słabych. Jak wybrać te najlepsze?

W zeszłym tygodniu na portalu www.wiadomoscihandlowe.pl, pojawiło się opracowanie danych firmy badawczej GfK Polonia, dotyczących atrakcyjności lokalizacji placówek poszczególnych sieci handlowych w Polsce. W komentarzach zawrzało. Ekspert wyjaśnia w jaki sposób dokonano oceny.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • fund manager 02.11.2020

    Już chyba rozumiem dlaczego Dino nie korzysta z tego typu raportów ;-)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także