15.05.2014/11:55

Wzrost rentowności Henkla

Firma zanotowała wzrost sprzedaży w każdym segmencie działalności.

Choć sytuacja na rynku wschodnioeuropejskim jest trudna firma notuje wzrosty. Pierwsze miesiące 2014 roku to, jak podkreśla Kasper Rorsted, prezes zarządu Henkel, wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym na poziomie 4,3 proc. i poprawa rentowności. Przychody za I kwartał wyniosły 3,9 mld euro i były niższe o 2,6 proc. w stosunku do I kwartału z poprzedniego roku. Zysk netto wzrósł o 13,2 proc. (z 403 mln do 456 mln euro). Prognozy przewidują dalszy wzrost sprzedaży na poziomie 3-5 proc.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.