02.12.2016/12:27

Żabka i Freshmarket zmodernizowały sieć płatniczą

Spółka Żabka Polska poinformowała o zakończeniu ostatniego etapu modernizacji sieci płatniczej w ponad 4 tys. sklepów działających pod szyldami Żabka i Freshmarket. Dzięki instalacji nowych terminali, klienci obu sieci będą mogli dokonywać zakupów szybciej i wygodniej.

– Wymiana terminali płatniczych w naszych placówkach przyczyniła się do usprawnienia, standaryzacji i modernizacji sieci płatniczej w ponad 4 tys. sklepów marki Żabka i Freshmarket – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług. – Szczegółowy audyt, a później wdrożenie rozwiązań dostarczonych przez First Data Polcard pozwoliły zwiększyć efektywność naszych usług płatniczych, a także wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów w zakresie rozwoju usług finansowych - dodaje Tomaszewski.

Żabka w komunikacie podkreśla, że modernizacja sieci płatniczej "otworzyła przed firmą nowe możliwości wprowadzania wszystkich najnowszych rozwiązań płatniczych". Sieć zaznacza też, że jej eksperci przeanalizowali uważnie dotychczasowe procesy obsługi klienta w sklepach Żabka i Freshmarket oraz sposób wykorzystania terminali płatniczych. Efektem tych prac ma być skrócenie czasu transakcji sprzedaży, prezentacja usług na ekranie terminala oraz pełna integracja terminala z systemem kasowym.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.