19.05.2018/20:00

Żabka - oferta franczyzowa 2018

NAZWA SIECI: Żabka
CENTRALA: pl. Andersa 7, 61-894 Poznań, infolinia: 800 207 208, e-mail: franczyza@zabka.pl
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA FRANCZYZĘ: Infolinia: 800 207 208
LICZBA SKLEPÓW: blisko 5000
ŚREDNIA POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY SKLEPU: 61 mkw.
MAGAZYN CENTRALNY: 5 centrów logistycznych: Plewiska, Nadarzyn, Będzieszyn, Tychy, Gliwice
ROK POWSTANIA SIECI: 1998
ZASIĘG TERYTORIALNY: Ogólnopolski

WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA NA FRANCZYZOBIORCĘ

- Gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej.
- Przedsiębiorczość – cecha niezbędna w handlu.
- Umiejętność kierowania zespołem.
- Pozytywne nastawienie do klienta, zaangażowanie, optymizm i motywacja.
- Znajomość obsługi komputera (m.in. Pakiet Office).
- Minimalny wkład finansowy (ok. 5000 zł).

CO SIEĆ ŻABKA OFERUJE  SWOIM FRANCZYZOBIORCOM?

1. Aranżacja wnętrza
W pełni wyposażony i zaopatrzony sklep, który otrzymuje na starcie franczyzobiorca Żabki, zaaranżowany jest według nowoczesnych standardów. Na szczególną uwagę zasługuje wyposażenie, tj. układ mebli, lampy punktowe i czytelne oznakowanie kategorii produktowych, które zapewniają intuicyjną nawigację podczas zakupów oraz pozwalają klientowi czuć się komfortowo w sklepie. Punkty dostosowane są do robienia szybkich i wygodnych zakupów przez osoby, które optymalizują na co dzień swój czas i wysiłek.
2. Wizualizacja sklepu
Wizualizacja sklepu to kolejny punkt, którym nie musi się przejmować franczyzobiorca Żabki. Otrzymuje do dyspozycji lokal praktycznie gotowy do działania, zaadaptowany wewnątrz i na zewnątrz zgodnie z sieciowymi standardami (pełne wyposażenie i wizualizacja dostosowana do lokalizacji). Sieć Żabka w ubiegłym roku testowała nowy format i nowe logo.   
3. Materiały eksploatacyjno-reklamowe
Sieć Żabka zapewnia swoim franczyzobiorcom komplet materiałów eksploatacyjno-reklamowych, w tym materiały stałe, jak i pakiety promocyjne i wspierające sprzedaż. Wydawane regularnie gazetki promocyjne trafiają do wszystkich sklepów pod markami Żabka i Freshmarket, przedstawiając szeroką gamę ulubionych produktów naszych klientów. Sieć wspiera także franczyzobiorców w pozyskiwaniu nowych pracowników, przekazując im m.in. gotowe materiały rekrutacyjne.
4. Pakiet szkoleń
Kandydaci na franczyzobiorców Żabki przechodzą kilkutygodniowe, wieloetapowe szkolenie teoretyczno-praktyczne, na którym uczą się, jak prowadzić sklep. Po rozpoczęciu działalności, na każdym jej etapie mogą liczyć na wsparcie Partnerów ds. Sprzedaży, czyli opiekunów biznesowych. Swoją wiedzę licencjobiorcy Żabki mogą poszerzać, biorąc udział w corocznych konferencjach organizowanych przez firmę. Cyklicznie odbywają się także szkolenia z zakresu wypełniania standardów sieciowych i szkolenia dotyczące odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu.
5. Wsparcie marketingowe
Ogólnopolskie kampanie reklamowe, oparte o skuteczną i lubianą przez klientów platformę komunikacji „Mały Wielki Sklep”, przemyślana polityka cenowa, promocje handlowe dla klientów i rozpoznawalność marki wśród konsumentów są zapewnione na starcie. Podobnie jak sympatia klientów i know-how dopracowywane przez lata działalności na rynku. Dzięki współpracy z Żabką franczyzobiorca ma dostęp do badań rynkowych i analiz konsumenckich, dzięki którym lepiej zaspokaja potrzeby konsumentów.  
6. System wynagrodzeń retrospektywnych
Dla wielu osób zainteresowanych otwarciem własnego biznesu pewną barierą może być wkład finansowy. Aby rozpocząć współpracę z siecią Żabka, wystarczy kwota bliska 5000 zł, a więc nieduża w porównaniu do innych systemów franczyzowych. Gwarantowany przychód podstawowy pozą marżą, przy prawidłowym wykonywaniu umowy franczyzowej, wynosi 6500 zł. Firma troszczy się też o sukces początkujących franczyzobiorców, którzy dopiero zaczynają budować grono swoich klientów. Aby pozwolić im spokojnie wdrożyć się w prowadzenie biznesu, zapewnia im finansowy parasol ochronny w ciągu pierwszych 3 miesięcy prowadzenia działalności.
7. Komunikacja w ramach sieci
Żabka wspiera swoich franczyzobiorców na każdym etapie prowadzenia sklepu. Stały kontakt z przypisanym Partnerem ds. Sprzedaży, grupą trenerów i szkoleniowców sprawia, że franczyzobiorca może na bieżąco korzystać z wypracowanego przez firmę know-how.
8. O czym decyduje franczyzobiorca?
Franczyzobiorca zachowuje niezależność indywidualnego przedsiębiorcy. Sam decyduje m.in. o swoim czasie i trybie pracy, rekrutacji pracowników, samodzielnie zarządza zespołem. Posiada także pewną elastyczność w zakresie sprzedawanych produktów, tj. sam składa zamówienia towarów oraz decyduje o bazie tzw. indeksów regionalnych, które jeśli chce, może wprowadzić do obrotu w swoim sklepie.

JAK PRZYSTĄPIĆ DO SIECI ŻABKA?
W przypadku zainteresowania ofertą franczyzową firma Żabka Polska zachęca do kontaktu poprzez infolinię: 800 207 208, e-mail: franczyza@zabka.pl.
Można także wypełnić formularz kontaktowy na stronie: franczyza.zabka.pl

Materiał partnera "Przewodnika franczyzowego 2018".

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.