Żabka opowiada klientom bajki. „Lord of the drinks” w aplikacji Żappka
"Bajki na wynos", to nowy koncept komunikacyjny stworzony przez ekspertów sieci Żabka Polska, dedykowany użytkownikom aplikacji mobilnej Żappka.
- Emisja pierwszego epizodu "Bajek na wynos" zbiegła się w czasie z opublikowaniem najnowszej wersji aplikacji pozwalającej prezentować naszym użytkownikom moduły video a nie tylko materiały statyczne jak do tej pory – tłumaczy Sebastian Szaraniec, Digital Content Manager w Żabka Polska.
„Bajki na wynos” to testowy cykl krótkich filmów animowanych. Ich bohaterami są zarówno produkty marek własnych sieci Żabka, jak i usługi oferowane przez aplikację Żappka. W humorystyczny sposób zachęcają one naszych klientów do zakupów w sieci lub korzystania z oferowanych przez sieć usług dodatkowych. Ich ton komunikacji jest podobny do tego, jakim na co dzień posługują się twórcy aplikacji.
Pierwszy z serii filmik „Lord of the drinks. Gorączka piątkowej nocy” użytkownicy Żappki mieli okazję obejrzeć w zeszły weekend. Utrzymana w żartobliwej konwencji animacja trwa niecałą minutę.
- Emitując materiały contentowe w aplikacji Żappka zawsze staramy się aby cel był ten sam: wysoka jakość merytoryczna i wizualna oraz zgodność z naszym tone of voice. Ale czy da się w aplikacji lojalnościowej opowiadać nieco dłuższe historie i tym samym jeszcze bardziej wzmocnić storytelling? Zastanawialiśmy się nad tym i.. wymyśliliśmy "Bajki na wynos" – tłumaczy pomysł Sebastian Szaraniec.
- W najbliższym czasie zaprezentujemy jeszcze kilka podobnych filmików – staramy się, by wszystkie cechowała wysoka jakość merytoryczna, jak i wizualna. „Bajki na wynos” sukcesywnie będą się pojawiały w naszej aplikacji – zapewnia biuro prasowe Żabki.
1