02.01.2017/09:08

Żabka Polska: Nasz system nie identyfikuje poszczególnych klientów

W związku z pojawiającymi się w mediach społecznościowych informacjami o systemie stosowanym w sklepach Żabka, mającym rzekomo identyfikować klientów i gromadzić dane na temat poszczególnych osób, firma przesłała do redakcji swoje wyjaśnienie w tej sprawie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Jolanta 03.01.2017

    Ale w Państwa sieci sprzedajecie przeterminowane produkty i fałszujecie ceny. Niebawem zostanie złożone stosowne zawiadomienie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.