Żabka Polska nie wyłoniła zwycięzcy przetargu na obsługę reklamową
Spółka Żabka Polska zakończyła przetarg na obsługę reklamową ATL, jednak nie wybrała zwycięskiej firmy – dowiedziały się Wirtualne Media.
Sieć poszukuje nowego podmiotu, który obsługiwał będzie reklamy ATL (skierowane do masowego odbiorcy i realizowane w mass mediach). Firma zorganizowała przetarg, przeprowadzony zgodnie z zasadami Białej Księgi przetargowej, jednak dotychczas nie udało się wyłonić zwycięskiego oferenta. Do czasu, aż to się stanie, Żabka będzie kontynuować współpracę z agencją PZL, która świadczy jej usługi od 2015 r. – informuje serwis wirtualnemedia.pl.
Obecnie Żabka Polska rozmawia z dwiema agencjami. Proces jest na etapie warsztatów, w ramach których firmy dopracowują swoje propozycje. Jak ustalił portal wirtualnemedia.pl, jeszcze w styczniu sieć przekaże obu agencjom indywidualne opinie, dotyczące ich koncepcji.