26.06.2020/15:01

Żabka rozszerza ofertę lodów na wyłączność. Rozmowa z Jerzym Roguskim, dyrektorem handlowym Żabka Polska

Jak silnie lodowe promocje, które obecnie prowadzicie, działają na klientów? 

Bardzo zależy nam, żeby nasza oferta docierała do jak najszerszego grona konsumentów, dlatego organizujemy szereg działań marketingowych i promocyjnych z użyciem tradycyjnych i digitalowych narzędzi. Ogromną rolę odgrywa oczywiście aplikacja Żappka, w której przez cały sezon wiosenno-letni dostępne są dedykowane oferty z kategorii lodów. Wiemy, że duża część naszych klientów poszukuje promocji, z których chętnie korzysta na przykład w czasie rodzinnych spacerów, dlatego staramy się w każdym tygodniu przedstawiać im ciekawą propozycję. Przykładowo od 10 do 23 czerwca br. przy zakupie z aplikacją dwóch lodów dostępnych tylko w sklepach Żabka, klienci dostawali tańszy za 50 proc. ceny. Promocje te oczywiście znacząco wpływają na nasze wyniki.

Sklepy sieci Żabka są otwarte we wszystkie niedziele. Jaki procent sprzedaży lodów przypada na ten dzień tygodnia? 

W przypadku sieci Żabka na wysokość sprzedaży lodów wpływa nie konkretny dzień tygodnia, ale lokalizacja naszych sklepów – blisko klientów, np. na osiedlach mieszkaniowych czy na trasach spacerów. Obecnie nasza sieć liczy ponad 6250 sklepów, a ponad 12 mln klientów ma do najbliższej Żabki mniej niż 300 metrów.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.