12.06.2020/09:50

Żabka schodzi poniżej 100 sekund. Sieć uzyskała rekordowo krótki czas obsługi klienta

W ubiegłym roku przedstawiciele sieci Żabka zapowiadali, że firma będzie bardzo mocno pracować nad skróceniem czasu wizyty klienta w sklepach, tak aby zakupy, odbiór paczki czy skorzystanie z wielu innych dostępnych usług nie zajmowało średnio więcej niż 100 sekund. Z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że operator zszedł poniżej tej granicy, a w niektórych sklepach średni czas trwania wizyty to około 60 sekund.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Adulka90 12.06.2020

    A ile ma trwać kasowanie batonika… butelki pesi albo piwa? Niech się pochwalą jakie mają średnie wartości na paragonie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.