12.09.2018/14:12

Żabka wskoczy w e-commerce? Sklep Przyszłości może odmienić polski rynek convenience

Najbliższy piątek może przynieść odpowiedzi na kilka ważnych pytań o przyszłość i kierunki rozwoju sieci Żabka. Po pierwsze, czy Żabka pójdzie śladem 7-Eleven i stworzy prawdziwy, omnichannelowy sklep przyszłości, który zaoferuje konsumentom dodatkową wygodę i doświadczenia zakupowe? Czy największa sieć sklepów convenience w Polsce będzie w stanie efektywnie połączyć sprzedaż tradycyjną ze sprzedażą internetową i w jaki sposób to zrobi? To ważne pytanie, bo próba łączenia sklepu convenience i e-grocery jest potężnym wyzwaniem?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Janusz 13.09.2018

    "Żabka do tak bardzo zaawansowanych (i drogich) rozwiązań jeszcze nie dojrzała. Sklep Przyszłości może być jednak pierwszym krokiem, do powstania polskiej wersji 7 Eleven." - W Polsce działa już taki projekt i nazywa się eOsiedlowy.pl

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.