07.11.2013/09:27

Żabka wydała 4,1 mln zł na reklamę TV

Według danych Nielsena, w okresie 21-27 października Żabka Polska wydała na reklamę telewizyjną 4,1 mln zł i znalazła się w rankingu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi.

Wydatki zostały przeznaczone na kampanię reklamową „Wielosztuki”, która wystartowała pod koniec września. W ofercie sklepów Żabka oraz Freshmarket znajduje się ponad 700 produktów w wielosztukach. Nowa oferta sieci jest wspierana reklamami w radiu i telewizji oraz materiałami w punkcie sprzedaży. Według oficjalnych cenników reklamowych w ostatnim tygodniu października Biedronka przeznaczyła na ten cel 4,3 mln zł, a Lidl - 4,8 mln zł. Łącznie na reklamę żywności przeznaczono 104 mln zł.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.