07.11.2013/09:27
Żabka wydała 4,1 mln zł na reklamę TV
Według danych Nielsena, w okresie 21-27 października Żabka Polska wydała na reklamę telewizyjną 4,1 mln zł i znalazła się w rankingu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi.
Wydatki zostały przeznaczone na kampanię reklamową „Wielosztuki”, która wystartowała pod koniec września. W ofercie sklepów Żabka oraz Freshmarket znajduje się ponad 700 produktów w wielosztukach. Nowa oferta sieci jest wspierana reklamami w radiu i telewizji oraz materiałami w punkcie sprzedaży. Według oficjalnych cenników reklamowych w ostatnim tygodniu października Biedronka przeznaczyła na ten cel 4,3 mln zł, a Lidl - 4,8 mln zł. Łącznie na reklamę żywności przeznaczono 104 mln zł.
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
16