28.02.2018/07:57

Zakaz handlu w niedziele: Centra handlowe wydłużają godziny pracy. Ruszyła lawina?

Niedziela 11 marca będzie pierwszą, w której obowiązywał będzie zakaz handlu. Pierwsze centra handlowe już ogłosiły, że wydłużają godziny pracy w inne dni. Można się spodziewać, że w ich ślady wkrótce pójdą inne galerie. Zarządcy mają też nadzieję, że w niedziele bez handlu uda im się przyciągnąć klientów ofertą gastronomiczną i rozrywkową.

Administrator warszawskiego Wola Park poinformował dzisiaj klientów i najemców o zmianie godzin pracy obiektu. Od 1 kwietnia galeria wydłuży godziny otwarcia Centrum od poniedziałku do soboty – w te dni zakupy będzie można robić od godz. 10:00 do godz. 22:00. W dni objęte zakazem handlu w Centrum Handlowym będzie można korzystać z pełnej oferty rozrywkowo-usługowej oraz strefy restauracyjnej.

– Zdecydowana większość klientów Wola Parku robi zakupy późnym popołudniem lub w weekendy. W związku z tym, Centrum Handlowe postanowiło wydłużyć godziny pracy. Dla wygody odwiedzających i realnej potrzeby od 1 kwietnia pasaż handlowy będzie czynny dłużej. (…) To także ukłon w stronę naszych najemców, którzy zgłaszali nam taką potrzebę w związku z nowym prawem handlowym – informuje Dagmara Pozowska, dyrektor Centrum Handlowego Wola Park.

Zarząd CH Wroclavia już w ubiegłym tygodniu poinformował najemców, że od 9 marca zmieniają się godziny otwarcia obiektu w piątki i soboty. W tych dniach centrum będzie czynne od 9:00 do 23:00. Dzięki temu najemcy będą mieli większą możliwość zainteresowania swoja ofertą tych klientów, którzy zdecydują się przenieść niedzielne zakupy na piątek lub sobotę.

– Będziemy na bieżąco monitorować wpływ tej zmiany na frekwencję oraz obroty i na tej podstawie będziemy elastycznie proponować ewentualne kolejne korekty – czytamy w piśmie Małgorzaty Woźniak, dyrektor CH Wroclavia, skierowanym do najemców obiektu. – Badania rynkowe wskazują, że znaczny odsetek odwiedzin w naszym centrum motywowany jest chęcią spędzenia tu wolnego czasu, w tym z rodziną i przyjaciółmi. Wpływa to pozytywnie na frekwencję klientów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.