27.11.2018/12:16

Zalando notuje rekord – 2 mln zamówień w Black Friday

Zalando przyjęło w tegoroczny Czarny Piątek 2 mln zamówień, niemal dwukrotnie więcej niż w roku ubiegłym. W godzinach szczytu portal przyjmował ponad 4,2 tys. zamówień na minutę. Przybyło 220 tys. nowych klientów.

Wielomiesięczne przygotowania, rozpoczęte zaraz po zeszłorocznym Black Friday, opłaciły się serwisowi modowemu Zalando. Firma zakończyła jeden z najważniejszych eventów handlowych z rekordowymi wynikami około 2 milionów zamówień. W godzinach szczytu serwis odnotował ponad 4,2 tys. transakcji na minutę, bijąc tym samym zeszłoroczny rekord 2 tys. zamówień na minutę. W sam tylko Black Friday Zalando pozyskało ponad 220 tys. nowych klientów, co oznacza ponad dwukrotnie większą liczbę w porównaniu z rokiem 2017 gdy konta założyło 100 tys. osób. Tegorocznym bestsellerem na platformie były czarne trampki.

– Odnotowując świetne wyniki na wszystkich naszych rynkach, odnieśliśmy wielki sukces podczas Black Friday i całego Cyber Week 2018. Od wypracowania strategii, poprzez zapewnienie obsługi technicznej, sprawnej logistyki – ciężko pracowaliśmy, aby zagwarantować naszym klientom doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie. Jestem dumny z tego, co osiągnęliśmy jako zespół i będziemy w przyszłości czerpać z tego doświadczenia – mówi Moritz Hahn,  Senior Vice President of Commercial Business w Zalando Fashion Store.

 Zalando jest platformą modową i lifestyle’ową dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Firma z siedzibą w Berlinie oferuje swoim klientom szeroki wybór takich artykułów lifestyle’owych jak buty, odzież, akcesoria i produkty kosmetyczne z darmową dostawą i zwrotem. W asortymencie znajduje się blisko 2000 marek zarówno znanych na całym świecie, produkty lokalnych projektantów, a także marki własne.

Zalando dostosowuje swoją ofertę indywidualnie do specyfiki każdego z 17 obsługiwanych krajów europejskich: Austrii, Belgii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Irlandii, Włoch, Luksemburga, Holandii, Norwegii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Polski i Wielkiej Brytanii. Sieć logistyczna obejmuje pięć centralnie położonych centrów logistycznych i mniejsze magazyny w północnych Włoszech, Francji i Szwecji.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.