16.08.2016 / 10:49
StoryEditor

Zapach w handlu ma znaczenie…

Zapach ma kluczowe znaczenie przy wyborze produktów spożywczych dla jednej trzeciej konsumentów (fot. Fotolia)
W sklepie musi pachnieć. Ale jak? Czy klient powinien czuć Chanel no 5, czy raczej aromat świeżego pieczywa i wanilii? Na te pytania warto znać odpowiedź, bo zapach – co potwierdzają badania – zauważalnie wpływa na wysokość sprzedaży.

Tradycyjne formy wsparcia sprzedaży wykorzystują dwa zmysły – wzrok i słuch – i tylko za ich pośrednictwem docierają do świadomości klienta. Tymczasem aromamarketing stawia na… ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 01:06