14.05.2020/13:11

Zarządzanie promocjami w branży retail – weź udział w badaniu SAS i Movens Capital

SAS, lider analityki biznesowej i Movens Capital, fundusz inwestycyjny z silnym zespołem doradztwa biznesowego, zapraszają firmy z branży retail do udziału w badaniu dotyczącym obecnych i przyszłych trendów w zarządzaniu promocjami konsumenckimi.

Pandemia koronawirusa i związany z nią nakaz ograniczenia kontaktów społecznych sprawiają, że wiele działań przeniosło się ze świata rzeczywistego do przestrzeni wirtualnej. Stanowi to szansę dla branży retail, gdyż analiza zachowań klientów w oparciu o cyfrowy ślad, jaki zostawiają, ułatwia tworzenie nowych usług, przygotowanie dopasowanej oferty do bieżących potrzeb konsumenta, a w efekcie zwiększa ich lojalność względem marki. Z drugiej strony nasila się konkurencja. Budżety wielu firm na działania offline zostały przeniesione do sfery cyfrowej, gdzie toczy się walka o klienta. Ważnym elementem tych działań są promocje. Te z firm, które będą skutecznie nimi zarządzać, wykorzystując właściwe narzędzia IT, takie jak systemy analityczne, mają większą szansę, aby wyjść z tego boju zwycięsko.

Jesteśmy ciekawi, jak wygląda zarządzanie promocjami w Państwa firmach? Co stanowi największe wyzwanie? Jaki jest cel działań promocyjnych? Z jakich narzędzi Państwo korzystają?

Zachęcamy do udziału w największym w historii branży handlu detalicznego badaniu SAS i Movens Capital.

Udział w badaniu jest w pełni anonimowy. Jeśli natomiast chcielibyście Państwo otrzymać raport w pierwszej kolejności, przed jego oficjalną premierą, prosimy o pozostawienie danych kontaktowych na końcu badania.

WEŹ UDZIAŁ W BADANIU!!

Kontakt:

Paweł Grzyb
pawel.grzyb@sas.com
+ 48 798 782 026
www.sas.com/poland

dr Maciej Kraus
maciej.kraus@movenscapital.com
+48 502 380 712
www.movenscapital.com

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.