20.01.2016/19:40

Zbyszko wprowadza soki nie z koncentratu

Firma Zbyszko pod marką Roko wprowadziła do sprzedaży linię soków premium nie z koncentratu (NFC). To kolejny duży gracz, który zaoferował produkty z tego segmentu.

Roko Premium Sok 100 proc. Wyciskany z Owoców trafił na rynek w IV kwartale ub.r. Na linię składają się trzy warianty: sok jabłkowy, jabłkowo­‑aroniowy i pomarańczowo­‑jabłkowy. – Coraz więcej konsumentów oczekuje nie tylko walorów smakowych, ale także naturalności, niskiego przetworzenia, braku konserwantów, barwników czy polepszaczy smaku. Rynek soków, nektarów i napojów zdecydowanie otwiera się na tę potrzebę – komentuje Marcin Bojanowicz, dyrektor ds. marketingu w firmie Zbyszko. Soki wyciskane są bezpośrednio z owoców, stąd różnica w finalnej cenie poszczególnych smaków. Sugerowana cena detaliczna wariantu jabłkowego to 5 zł, zaś najdroższego, z pomarańczami – 5,99 zł. Choć Roko to marka dla młodzieży, po Roko Premium Sok 100 proc. Wyciskany z Owoców mają sięgać starsi konsumenci, 30­‑latkowie, m.in. młodzi rodzice, poszukujący najwyższej jakości produktów dla dzieci. Zbyszko jest obecnie na etapie budowania dystrybucji. Produkt ma być dostępny we wszystkich sieciach do połowy lutego br., zaś u czołowych 50 dystrybutorów FMCG – do Wielkanocy. Po osiągnięciu zamierzonego poziomu dystrybucji numerycznej firma zapowiada duże wsparcie dla nowości, m.in. reklamę w telewizji.

Zbyszko ma w portfolio produkty pod markami Roko, Roko Fun, 3 owoce (gazowane i niegazowane), Polo Cola oraz Veroni Mineral.



(SSZ)

Wiadomości Handlowe, Nr 1 (151), Styczeń 2016

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.