10.01.2017/10:20

Zgłoś swój sklep do konkursu na najlepsze stoisko mięsne!

Jesteś właścicielem lub kierownikiem sklepu dumnym ze swojego stoiska mięsno-wędliniarskiego? Podejmij wyzwanie i zgłoś się do naszego konkursu! Zwycięzców uhonorujemy podczas Kongresu Mięsnego 2017, który odbędzie się 28 lutego w Warszawie.

Udział w konkursie wymaga wypełnienia kwestionariusza, przesłania go na adres redakcji „Wiadomości Handlowych”, ul. Rolna 195, 02-729 Warszawa lub e-mailem na adres sebastian.szczepaniak@wiadomoscihandlowe.pl do 20 stycznia 2017 roku.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest tutaj.

Do kwestionariusza należy dołączyć co najmniej 10 dobrej jakości zdjęć, obrazujących stoisko mięsno-wędliniarskie, obsługujący je personel i otoczenie. Na tej podstawie oceniana będzie ekspozycja mięsa białego, czerwonego, wędlin i  ewentualnie wyrobów garmażeryjnych. Ocenie będą podlegać także dodatkowe elementy ekspozycji, takie jak np. kosze, shelfblockery, ekspozytory itp. Na podstawie cenówek znajdujących się w ladzie punktowana będzie komplementarność oferty. W wytypowanych placówkach pojawi się nasz dziennikarz, aby dokonać osobistej oceny zgłaszanego stoiska.

Jury konkursu składa się z 20 fachowców: kluczowych menadżerów najważniejszych firm mięsnych, ekspertów oraz przedstawicieli organizacji branżowych, a więc ludzi, którzy na co dzień działają na rynku mięsa. Wybiorą oni zwycięzców w trzech kategoriach:
1. Sklepy spożywcze, w których długość chłodzonej lady mięsnej nie przekracza 10 mb.
2. Sklepy spożywcze, w których długość chłodzonej lady mięsnej przekracza 10 mb.
3. Specjalistyczne sklepy mięsne.


Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie statuetek „Najlepsze stoisko mięsno-wędliniarskie 2017” nastąpi podczas Kongresu Mięsnego 2017, konferencji skupiającej najważniejszych ludzi sektora mięsnego i handlu. Impreza odbędzie się 28 lutego 2017 roku w Warszawie.

W jury konkursu na Najlepsze Stoisko Mięsno-Wędliniarskie zasiadają m. in.: Mieczysław Walkowiak, wiceprezes ds. handlu i marketingu w firmie Sokołów, Magdalena Panasiuk-Krasińska, wiceprezes firmy Superdrob, Jacek Pietrzak, dyrektor marketingu firmy Animex, Tomasz Tarczyński, Group Brand Manager w firmie Tarczyński, Tomasz Łączyński, prezes ZM Pekpol Ostrołęka, Jerzy Wierzbicki, prezes Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego, Janusz Rodziewicz, prezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP, Katarzyna Oponowicz, dyrektor biura Związku Polskie Mięso, Marek Bernaś, prezes Ogólnopolskiego Cechu Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy, Krzysztof Kaźmierczak, ekspert rynku mięsa, Halina Kirejczyk, dyrektor handlowa Balcerzak i Spółka, Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes ZM Olewnik, Wiesław Róźański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Halina Osińska, dyrektor generalna Pini Polonia, Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia, Marek Jurkiewicz, prezes Res-Drobu, Zdzisław Kunicki, prezes ZMB Dystrybucja, Adam Zdanowski, dyrektor eksportu ZM Wierzejki, Waldemar Skorupka, Managing Director Hilton Foods Poland i Mirosław Szałkowski, prezes Exdrobu.

Kliknij i zarejestruj się na Kongres Mięsny 2016!

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.