05.02.2017/16:44

Żubrówka najmocniejszą marką wódki w Polsce

W XIII edycji przygotowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” rankingu „Polska marka”, legendarna Żubrówka została wyróżniona jako najsilniejsza polska marka wódki oraz wicelider wśród wszystkich marek alkoholi w naszym kraju, po piwie Żywiec.

W rankingu najmocniejszych marek alkoholowych, Żubrówka potwierdziła swoją pozycję lidera polskiego rynku wódki, ustępując pola jedynie marce piwa Żywiec (i wyprzedzając Tyskie).

W rankingu „Rzeczpospolitej”, znalazły się także inne marki wódki z portfolio CEDC: Soplica (7 miejsce wśród najmocniejszych marek alkoholowych) oraz Absolwent i Żytniówka (miejsca 24 i 26). CEDC jest jedyną firmą z branży mocnych trunków, która umieściła aż 4 wódki w zestawieniu najmocniejszych 30 polskich brandów alkoholowych. 

W zestawieniu wszystkich polskich marek, sporządzonym według szacowanej wartości, Żubrówka zajęła 24 miejsce, awansując o 9 pozycji w porównaniu z rankingiem z roku 2015. Listę najcenniejszych polskich brandów otwierają Orlen, Biedronka i PKO Bank Polski.

- Cieszymy się z umocnienia pozycji Żubrówki wśród najcenniejszych marek w Polsce. Jest to sukces tym większy, ponieważ ze względu na przepisy prawne, marki wódek nie mogą być promowane bezpośrednio do konsumentów w kanałach ATL. Opieramy się głównie na skutecznej i innowacyjnej aktywacji Żubrówki na terenie sklepów przy współpracy z naszym działem sprzedaży. Mimo to, moc marki Żubrówka została oceniona wyżej niż np. wielu znanych marek piwa, które korzystają z bardziej liberalnych przepisów reklamowych – mówi Joanna Nowakowska, Marketing Manager, odpowiedzialna za markę Żubrówka.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.