07.06.2018/16:00

Żywiec Zdrój zainwestował prawie 30 mln złotych w infrastrukturę lokalną

27 mln złotych wydał Żywiec Zdrój na inwestycje w polskie regiony. Firma wspiera regiony, w których prowadzi działalność, nie tylko finansowo, ale także działając na rzecz rozwoju środowiska czy angażując się w rozwiązywanie istotnych, lokalnych problemów.

Wszystkie działania zostały podsumowane we właśnie opublikowanym pierwszym raporcie wpływu firmy – „Zdrowiej i po stronie natury”, opracowanym przez firmę doradczą Deloitte.

- Obecnie Żywiec Zdrój to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych . Odpowiadamy za co czwartą sprzedaną w Polsce butelkę wody  - mówi Frédéric Guichard, prezes zarządu Żywiec Zdrój S.A. – ale nie stało się to z dnia na dzień. To efekt konsekwentnie prowadzonych działań i bliskiej, partnerskiej współpracy z mieszkańcami gmin, w których prowadzimy działalność oraz ich władzami, jak również z naszymi partnerami biznesowymi - dodaje.

Rynek wody butelkowanej w Polsce rośnie nieprzerwanie od kilku lat i nadal odznacza się potencjałem. Polacy coraz chętniej sięgają po wodę, co widać w danych rynkowych – pierwszy kwartał 2018 okazał się lepszy niż rok wcześniej, mimo niższych temperatur powietrza w stosunku do porównywanego okresu. - Jako lider mieliśmy również wpływ na stymulowanie kategorii i budowanie rynku wody butelkowanej poprzez innowacje produktowe oraz długofalowe programy edukacyjne. Największe z nich mają właśnie swoje 10-te edycje. To dobry moment na podsumowanie. – dodaje Frédéric Guichard.

Na co dzień Żywiec Zdrój S.A. koncentruje się na swoim najważniejszym zobowiązaniu – czyli zapewnieniu wysokiej jakości, bezpiecznego produktu, po który mogą sięgać nawet najbardziej wrażliwe grupy odbiorców, jak niemowlęta czy kobiety w ciąży i karmiące. Poza działalnością biznesową, firma angażuje się w kwestie społecznie istotne. Zgodnie ze swoją misją zachęca ludzi by pili zdrowiej edukując o roli wody w organizmie i uwrażliwia na potrzeby natury. Nie zapomina przy tym o pracownikach, mieszkańcach gmin, w których prowadzi działalność. Na programy społeczne i inwestycje w lokalny rozwój tylko w ciągu 10 lat firma wydała 27 mln złotych.

Żywiec Zdrój, w ramach programu „Dobry sąsiad”, ze szczególną troską dba o dobro natury i okolic, z których pochodzi. Opublikowany właśnie Raport Wpływu Żywiec Zdrój S.A. prezentuje efekty wieloletnich działań na rzecz lokalnych społeczności. Firma stara się zwiększać dobrobyt społeczny szczególnie w lokalizacjach, gdzie prowadzana jest działalność firmy. Dlatego w województwie śląskim i zachodniopomorskim, przeprowadzono liczne działania zrealizowane przy wsparciu Żywiec Zdrój S.A. na rzecz rozwoju gmin: Radziechowy-Wieprz, Jeleśnia, Mirosławiec czy Koziegłowy. Zapewnianie miejsc pracy, angażowanie
i integracja mieszkańców, zakup materiałów i usług u lokalnych dostawców oraz wspieranie lokalnych budżetów jednostek samorządu terytorialnego to przykłady działań firmy w tym województwie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.