REKLAMATORK - Baner główny

Organizator: Wydawnictwo Gospodarcze

Miejsce: Warszawa, Hotel DoubleTree by Hilton, ul. Skalnicowa 21

Data rozpoczęcia: 23.05.2017

Data zakończenia: 23.05.2017

Kongres Rynku FMCG 2017

Kongres Rynku FMCG 2017 (fot. materiały własne)

W tegorocznej edycji Kongresu Rynku FMCG 2017 wezmą udział m.in. prezesi takich firm i instytucji jak: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Grupa Maspex, Carrefour Polska, Makro Polska, Emperia Holding, sieci CBA, GK Specjał, a także wielu innych niezwykle interesujących gości.

Pełną agendę, formularz rejestracyjny, a także wszystkie potrzebne informacje nt. konferencji można znaleźć na stronie www.kongresrynkufmcg.pl. 

KLIKNIJ i ZOBACZ!!!

Kongres Rynku FMCG – Market Roku i Drogeria Roku to kluczowe spotkanie branży spożywczej, handlowej, drogeryjnej i aptecznej, które od lat gromadzi najważniejsze postaci rynku polskiego oraz podmiotów działających na najważniejszych rynkach europejskich. Uczestnikami Kongresu są przedstawiciele handlu i dystrybucji (m.in. zarządy, dyrektorzy ds. zakupów) oraz producenci i dostawcy usług (m.in. zarządy, dyrektorzy sprzedaży i marketingu). Listę gości uzupełniają eksperci i analitycy z najbardziej liczących się instytutów badawczych. W tym roku do wspólnych rozmów zasiądzie przeszło 700 uczestników.

Kongres Rynku FMCG w doskonały sposób łączy konferencję merytoryczną z szeroką ofertą spotkań biznesowych, a także wystawą TOP nowości i innowacji.

Podczas części konferencyjnej, dzięki ponad 30 prezentacjom i wystąpieniom najważniejszych ekspertów z branży FMCG będzie można zdobyć szeroką wiedzę na temat tego, w jakim kierunku podąży rynek, co pozwoli lepiej zaplanować swoje strategie biznesowe. Uczestnicy będą dyskutować na temat sytuacji na rynku pracy, zmian demograficznych, strategiach rozwoju, sprzedaży oraz marketingu, a także o tym, jak lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów oraz zdobyć ich lojalność. Zastanowimy się nad najbardziej perspektywicznymi kanałami dystrybucji, rosnącym znaczeniem odpowiedzialnego biznesu, a także potencjałem wzrostu rynku FMCG w kontekście niestabilnej sytuacji w sferze prawa i gospodarki. Ważnymi tematami będą kwestie utrzymania rentowności w czasach wojny cenowo-promocyjnej oraz rozwoju firm FMCG w świecie rewolucji cyfrowej i rozwiązań omnichannel.

Tegoroczną prelekcję inauguracyjną w części konferencyjnej pt.: „Uwarunkowania i perspektywy rozwoju polskiej gospodarki” wygłosi wybitny ekonomista, wicepremier i minister finansów  w latach 1994-97, profesor Grzegorz Kołodko.

Na scenie głównej wystąpią, m.in.: 

  • Marek Niechciał, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów,
  • Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu Maspex Wadowice,
  • Guillaume de Colonges, Prezes Zarządu Carrefour Polska,
  • Boris Planer, Global Chief Economist, GM Germany at Planet Retail,
  • Dariusz Kalinowski, Prezes Zarządu Emperia Holding i spółki Stokrotka,
  • Marek Sypek, Dyrektor Zarządzający Stock Polska,
  • Jacek Owczarek, Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu Eurocash S.A.,

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 13

  • 13
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"