REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Biedronka zapowiedziała właśnie nową promocję związaną z obchodami 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości. We wtorek 100 różnych produktów dostępnych w sieci będzie objętych rabatem 100 proc. w przypadku, gdy klienci zakupią minimum pięć różnych artykułów z listy objętej akcją. To tylko jedna z licznych akcji szykowanych przez Biedronkę w związku z rocznicą ważnego w historii Polski wydarzenia.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

Klienci sieci, którzy skorzystają z najbliższej promocji, otrzymają vouchery o wartości zakupionych produktów biorących udział w akcji, których maksymalna wartość może wynieść 50 zł. Każdy voucher będzie można wykorzystać jednorazowo w maju na zakupy o wartości min. o 1 zł wyższej niż wartość vouchera. Podczas jednych zakupów można użyć jednego vouchera.

Na liście produktów objętych promocją znajdują się m.in.: cukier biały, mleko, woda niegazowana, pieczarki, polędwica, pierogi z mięsem, czy ręcznik kuchenny.

Wtorkowa promocja nie jest jedyną "setką" przewidzianą przez Biedronkę na ten rok. Zdaniem analityków Haitong Banku, dyskonter otworzy w br. właśnie około 100 nowych sklepów.

Jak szacują eksperci HB, zarówno w 2018, jak i 2019 r. na polskim rynku przybędzie po 100 Biedronek. Tempo liczebnej ekspansji sieci - które i tak znacznie wyhamowało w ostatnich latach - zmaleje na koniec dekady. Analitycy spodziewają się "jedynie" 65 nowych Biedronek w 2020 r.

Przypomnijmy, że w 2017 r. sieć Biedronka powiększyła się netto o 101 sklepów. Stan liczebności sieci na koniec grudnia wynosił 2823 punktów (rok wcześniej sklepów było 2722). W ujęciu brutto (bez uwzględniania zamknięć), Biedronka urosła w minionym roku o 121 sklepów.

Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, przy okazji publikacji wyników za 2017 r. ogłosił, że w 2018 r. zamierza powiększyć swoją sieć netto o 70-90 sklepów, co oznacza, że w ujęciu brutto wzrost wyniesie ok. 90-100 sklepów. Tym samym Biedronce w tym roku powinno się udać przekroczyć granicę 2900 sklepów.

Należy w tym miejscu podkreślić, że uruchomienie w 2018 r. ok. 100 sklepów przez Biedronkę to część długofalowej strategii rozwoju JM na polskim rynku, a nie plan związany z obchodami 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości.

W związku z obchodami 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, dyskontowa sieć zapowiedziała "wiele działań społecznych i charytatywnych" w ramach akcji "Pomagamy na 100". Mają się one złożyć na "największe dzieło pomocy" w historii współpracy Biedronki z Caritasem.

Działania partnerów na razie owiane są tajemnicą. Dotychczas Biedronka uruchomiła jedynie internetową stronę pomagamyna100.pl, na której prezentuje sylwetki kilku najstarszych Polaków: dwóch osób w wieku 103 lat i dwóch w wieku 105 lat.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 10

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony