REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)
Wyniki tegorocznej edycji badania poznamy podczas uroczystej gali we wrześniu

Wyniki tegorocznej edycji badania poznamy podczas uroczystej gali we wrześniu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiego badania konsumenckiego Ulubiona Marka Polaków 2017. Przeprowadzi je instytut GfK Polonia.

Badanie wyłoni marki FMCG (spożywcze, chemii gospodarczej, kosmetyczne), które zdaniem konsumentów zasługują na miano ulubionych. Przedstawi preferencje polskich konsumentów i wskaże te marki produktów, które cieszą się ich największym uznaniem.

Badanie obejmie aż 1020 marek w ramach 136 kategorii produktowych. To rekord w historii Ulubionej Marki, badania realizowanego regularnie co dwa lata.

Wyboru Ulubionych Marek dokonają konsumenci - reprezentatywna próba 1000 respondentów, osób między 18. a 65. rokiem życia, które są decydentami lub istotnie współdecydują o zakupach do swojego gospodarstwa domowego, zwracają uwagę na marki produktów FMCG, oraz używają produktów z kategorii objętych badaniem.

Badanie zostanie zrealizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Wyniki badania zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 21 września.

Zwracamy się do Państwa z prośbą o przesyłanie aktualnych logotypów marek produktowych za pomocą formularza, który znajduje się na stronie www.ulubionamarka.pl w terminie do 3 lipca.

W wypadku pytań, prosimy o kontakt z Anną Kaniewską (anna.kaniewska@wiadomoscihandlowe.pl, 519-042-665).

Więcej informacji: www.ulubionamarka.pl.

Poleć innym

do góry strony