REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

centra handlowe

 

14 maja 2020, 09:46

(materiały prasowe)

Po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa centra handlowe Carrefour wracają do normalności. Od czasu otwarcia galerii w dniu 4 maja, w sklepach rośnie odwiedzalność. Jak zapewnia operator centów handlowych, ruch w sklepach jest dobry, powyżej średniej rynkowej. 

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Centra handlowe Carrefour, podobnie jak inne galerie handlowe, przez kilka tygodni działały w ograniczonym zakresie spowodowanym zagrożeniem epidemicznym. Zgodnie z decyzją Prezesa Rady Ministrów w dniu 4 maja 2020 r. zostały ponownie otwarte obiekty handlowe o powierzchni sprzedaży powyżej 2000 mkw. Zgodnie z obostrzeniami, obowiązuje limit osób: na 1 osobę musi przypadać 15 mkw. powierzchni handlowej.

W wszystkich galeriach handlowych należących do Carrefour Polska , z myślą o pracownikach i klientach, sieć wdrożyła szereg zmian i udogodnień, aby zakupy były komfortowe i bezpieczne. 

- Zadbaliśmy o to, aby zakupy, do których powrócimy po kilku tygodniach, były nie tylko wygodne, ale przede wszystkim bezpieczne – mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour. - W trosce o bezpieczeństwo pracowników oraz odwiedzających nas klientów, wprowadziliśmy szereg nowych rozwiązań, m.in. dostępność środków dezynfekujących, punkty sprzedaży maseczek, zwiększenie częstotliwości sprzątania części wspólnych oraz powierzchni dotykowych oraz regularne dezynfekowanie obiektu. Bezpieczeństwo jest wspólną troską Carrefour Polska oraz najemców. Działania, które podejmujemy razem, mają na celu zapewnienie klientom bezpiecznych, komfortowych zakupów w naszych centrach handlowych. Jesteśmy gotowi na dalsze luzowanie obostrzeń, m.in. wznowienie działalności stref gastronomicznych oraz salonów fryzjerskich – dodaje Ewa Karska. 

Carrefour Polska deklaruje, że w centrach handlowych zapewnia płyn do dezynfekcji na terenie części wspólnych centrum handlowego (przy wejściach, w sanitariatach, w strefach gastronomicznych), prowadzi punkt sprzedaży maseczek ochronnych, monitoruje liczbę wejść do centrum handlowego,  zwiększył częstotliwość sprzątania części wspólnych oraz powierzchni dotykowych przez serwis sprzątający, regularnie dezynfekuje obiekt. Spółka przygotowała też materiały graficzne „Dobrych praktyk” dla najemców do komunikacji w sklepach i prowadzi kampanię informacyjną w centrach handlowych oraz w mediach społecznościowych dotyczącą zasad bezpiecznych zakupów. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony