REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL) - Baner Główny (maj - czerwiec 2019)

PROMOCJE I MARKETING

 

16 maja 2019, 15:49

Hipermarket Kaufland w Konstantynowie Łódzkim, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych

Hipermarket Kaufland w Konstantynowie Łódzkim, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)

Mija rok odkąd Kaufland dołączył do grona partnerów Programu Payback. Klienci sieci zyskali możliwość zbierania punktów i ich wykorzystywania podczas codziennych zakupów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy uczestnicy Programu wykorzystali w sklepach Kaufland punkty o łącznej wartości 12 milionów złotych.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

– Podsumowując rok naszej współpracy z programem Payback możemy potwierdzić, że nasze cele zostały osiągnięte. Dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów i prosty w wykorzystaniu program lojalnościowy okazał się być dobrym uzupełnieniem naszej oferty. Program dał nam możliwość większego angażowania konsumentów odwiedzających Kaufland. Prowadzone przez nas akcje specjalne typu „Punktowy milioner” czy promocje z innymi partnerami programu nie tylko dają nam szansę zainteresowania naszą ofertą dotychczasowych użytkowników karty Payback, ale także przyłączania kolejnych osób do tej społeczności. Klienci chętnie korzystają z nowych form promocji, które pozwalają na zwiększanie swojego salda punktowego – komentuje Norbert Czyżewski, dyrektor Pionu CRM sieci Kaufland Polska.

Jak wynika z najnowszego badania Payback Opinion Poll, konsumenci cenią sobie przede wszystkim szybkość, z jaką mogą zbierać punkty każdego dnia. To atut dla 71 proc. respondentów. Wymiana punktów na zakupy to z kolei ważny element dla co 3 konsumenta, który odwiedza Kaufland. Dzięki tej możliwości klienci sieci zaoszczędzili 12 milionów złotych.

– Dzięki dołączeniu Kaufland do Payback zyskaliśmy 3,5 miliona nowych uczestników, jednocześnie ponad milion dotychczasowych posiadaczy naszej karty zyskało kolejnego Partnera, u którego mogą zbierać i wykorzystywać swoje punkty. Uczestnicy programu Payback chętniej wybierają tę sieć sklepów jako miejsce codziennych zakupów – obecnie 74 proc. z nich deklaruje, że odwiedza Kaufland. Dzięki spersonalizowanej komunikacji uczestnicy naszego Programu otrzymują oferty, które są dostosowane do ich potrzeb i zwyczajów zakupowych. Wspólne akcje prowadzone z naszymi kluczowymi partnerami sprawiają, że konsumenci w naturalny sposób korzystają z zalet multipartnerskości – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska.

Payback wydaje 400 tys. nagród dziennie. Łączna wartość zakupów dokonywanych przez uczestników Payback przekracza 16 miliardów złotych rocznie, a jednocześnie na ich konta trafiają punkty o wartości blisko 90 milionów złotych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony