REKLAMACEDROB - KRAINA KRAKA - Baner Główny (23-29.03.2020)
Strona 2 z 2
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 10% - Belka w artykułach (marzec-kwiecień 2020)

(materiały prasowe)

Kosmetyki z natury

Certyfikatami ekologicznymi przy zakupie kosmetyków kieruje się 10 proc. konsumentów, a biodegradowalnością kosmetyku 13 proc.. Co 10. konsument sprawdza, czy kosmetyk był testowany na zwierzętach i podobnie - 10 proc. - zwraca uwagę na miejsce produkcji. 16 proc. deklaruje, że używa kosmetyków naturalnych, a kolejne 26 proc. zamierza zacząć. Osoby, które nie używają naturalnych kosmetyków, mają przekonanie, że są one droższe lub nie wiedzą, jak je rozpoznać i gdzie je kupić. Producenci kosmetyków muszą za to baczniej przyglądać się wymaganiom swoich e-klientów, czyli zamawiających produkty urodowe online. ¾ spośród nich zauważa różnie nieekologiczne praktyki dostawców, szczególnie często wskazując na pakowanie kosmetyków w zbyt duże paczki i używanie nieekologicznych wypełniaczy do amortyzacji.

Green fashion

Odzież lub obuwie wyprodukowane w sposób odpowiedzialny kupuje 15 proc. konsumentów i podobnie - 14 proc. - wskazuje na ekologiczne pochodzenie ubrań jako najważniejszy czynnik zakupowy. Dobrze idzie polskim konsumentom dawanie ubraniom tzw. drugiego życia. Ubrania, których już nie nosi, wyrzuca 24 proc. badanych, a 17 proc. przechowuje. Pozostali oddają je bliskim lub znajomym (26 proc.), oddają osobom potrzebującym (23 proc.), sprzedają (20 proc.) lub oddają w sklepach w ramach akcji organizowanych przez marki odzieżowe, np. H&M. Ubrania używane zdarza się kupować 30 proc. badanych, a 41 proc. deklaruje, że jest w stanie zapłacić więcej za ubrania, które powstały w sposób odpowiedzialny. To, z czym mamy problem, to minimalizm. Polacy nie znają tego pojęcia (69 proc.) i wciąż nie uznają, że posiadają za dużo rzeczy. Dotyczy to nie tylko ubrań, ale także produktów wyposażenia domu, kosmetyków, elektroniki. Być może pomoże tu rosnąca, choć dość powoli, moda na „slow life”.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Ultrafiolet 1 26 dni temu

    Witam, czy można by prosić o źródło tych badań?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony