REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)
Zautomatyzowane centrum logistyczno-dystrybucyjne Frisco.pl w Klaudynie pod Warszawą

Zautomatyzowane centrum logistyczno-dystrybucyjne Frisco.pl w Klaudynie pod Warszawą (mat. prasowe)

W 2018 r. Frisco.pl odnotowało wzrost sprzedaży o 37 proc., do kwoty 96,5 mln zł. To kolejny dwucyfrowy wzrost od 2015 r. Zdaniem analityków IGD Retail Analysis w latach 2019-2023 firma będzie rosnąć szybciej od całego kanału sprzedaży, w tempie szacowanym na ok. 15 proc. rocznie CAGR.

REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec PROMO)

Analitycy IGD po wizycie w Polsce stwierdzili, że choć Frisco.pl wciąż nie generuje zysków, to serwis jest na dobrej drodze, by je osiągać, w miarę jak zwiększa sprzedaż. Ich zdaniem firma przyjęła właściwe strategie, które pozwolą jej się szybko rozwijać.

1. Zabiega o zwiększenie liczby klientów, dla których jest głównym miejscem zakupów. Umożliwia uzupełnianie koszyka zakupów podczas kolejnych sesji, oferuje szeroki asortyment, w tym produkty ciężkie czy gabarytowe, stosuje też spersonalizowane oferty i promocje.

2. Rozszerza zasięg dostaw. Serwis realizuje dostawy głównie na obszarze Warszawy, ale w ograniczonym zakresie obsługuje cały kraj – głównie klientów biznesowych, w dni robocze, w godzinach pracy biur. Frisco.pl przygotowuje się także do kompleksowej obsługi w kolejnych dużych miastach kraju.

3. Zwiększa sprzedaż dzięki ofercie świeżej żywności. Firma bazuje w tym zakresie na modelu logistycznym just-in-time, dzięki czemu może konkurować jakością i świeżością z sieciami stacjonarnymi. Świeża żywność staje się zachętą do dokonywania w serwisie pełnych zakupów.

4. Korzysta z trendu prozdrowotnego. Serwis uruchomił specjalną zakładkę, upraszczającą zakupy zdrowej żywności. Z poziomu zakładki można np. wejść na stronę Przepisy.pl, wybrać potrawę i jednym kliknięciem zamówić składniki niezbędne do jej przygotowania.

5. Premiuje zwiększanie wartości zamówienia. Im większe jednostkowe zamówienie, tym więcej korzyści otrzymuje klient – niższą płatność za dostawę czy lepszą porę dostawy. Benefity realizowane są za pośrednictwem systemu premii punktowych za zakupy.

Źródło: igd.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 3
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Zuzanna 2 24 dni temu

    Ale MCI ciśnie jak może również PRowo... wyniki, wyniki, wyniki a nie tylko próby podbicia wyceny

    oceń komentarz
  • ~Sceptyk 1 26 dni temu

    Z uzyskaniem zysków w kanale Food e-commercial jest jak było z komunizmem, zawsze w następnej pięciolatce! To się porostu nikomu nie udało . Z matematyka nikt nie wygra.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony