REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 12.11.2019)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

centra handlowe

 

22 sierpnia 2019, 15:13

Centrum Janki otworzyło się po raz kolejny, po trwającym dwa lata procesie rozbudowy i modernizacji. 

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Zrealizowana przez Cromwell Property Group inwestycja rozbudowy Centrum Janki, której wartość przekroczyła 65 milionów Euro, była odpowiedzią na zmieniające się potrzeby współczesnych, wymagających klientów. Realizowana w dwóch etapach, pozwoliła na znaczne poszerzenie oferty handlowej i usługowej centrum oraz na stworzenie w Centrum Janki komfortowego miejsca spotkań. W wyniku rozbudowy w centrum pojawiło się ponad 70 nowych salonów znanych sieciowych marek, oferujących głównie modę damską i męską oraz akcesoria.

Klienci mają łącznie do dyspozycji 170 lokali. Nowa, powiększona część gastronomiczna – Restaurama – to 20 lokali, w tym restauracje serwujące dania kuchni z różnych stron świata. Powierzchnia handlowa obiektu wzrosła o 21 000 mkw. do 94 000 mkw. Przybyło również miejsc postojowych – na parkingach podziemnym i naziemnym zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji aż 1200 dodatkowych miejsc.

Pierwszy etap rozbudowy zakończył się latem 2018 roku, kiedy udostępniono 9600 mkw. dodatkowej powierzchni. W tej chwili znajduje się tam ponad 40 nowych sklepów, w tym takie marki jak Calzedonia, Intimmisimi, Gafas, New Yorker, Pandora, Jubitom, Etam, Reserved, By Dziubeka, Dress Uncode, Tous, Księgarnia Świat Książki, dwa nowe lokale z kategorii „Dom i akcesoria” – Flying Tiger Copenhagen i MINISO oraz lokale gastronomiczne: Pizza Hut, Etno Cafe, Starbucks. Ofertę sektora beauty poszerzyły Bodyshop, Drogeria Natura, Rossmann oraz salon Semilac. Do grona marek usługowych dołączyły Coral Travel, Travel Planet, Hop-Chop, Barber Shop oraz kwiaciarnia Oliflori.
 
Właśnie zakończony II etap rozbudowy, to kolejne 11 960 mkw. dodatkowej powierzchni i ok 30 nowych salonów. Są wśród nich popularne marki modowe, takie jak Zara, Bershka, Stradivarius, Oysho, oferujący unikalne kolekcje polskich projektantów Concept Store, sklep sportowy Martes Sport, oferujący odzież i akcesoria czołowych sportowych marek w korzystnych cenach oraz marka obuwnicza Deichmann. Segment beauty uzupełnił salon Time for Wax.

- Cieszymy się, że znane i lubiane marki decydują się na obecność w naszym centrum handlowym. Poszerzenie oferty modowej Centrum Janki to odpowiedź na potrzeby klientów. To właśnie ich oczekiwania zadecydowały o rozbudowie. Nowe Janki będą oferować szerokie spektrum marek znanych i cenionych. Bogata oferta, odnowione, przyjazne wnętrza oraz szereg udogodnień z pewnością przypadną do gustu wszystkim odwiedzającym nasze centrum – mówi Marta Grabska, Retail Leasing Manager z Cromwell Property Group. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony