REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL SOFT) - Baner Główny - 31.01 - 29.02.2020
Sklep sieci 7-Eleven

Sklep sieci 7-Eleven (7-Eleven)

Amerykański gigant, sieć 7-Eleven ogłosił, że testuje w swojej siedzibie głównej w Irving w Teksasie koncept sklepu bez kasjerów. Placówka o powierzchni 700 stóp kwadratowych oferuje najpopularniejsze produkty spożywcze, napoje i produkty nieżywnościowe. Projekt jest testowany przez pracowników firmy, którzy mogą robić zakupy i płacić za pomocą aplikacji mobilnej 7-Eleven.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 29.02.2020)

- Naszym celem jest wyprzedzić oczekiwania konsumentów dotyczące szybszych, łatwiejszych transakcji i bezproblemowego robienia zakupów – komentuje Mani Suri, wiceprezes i dyrektor ds. informacji 7-Eleven.

- Testy wewnętrzne nowych technologii Eleven okazały bardzo efektywnym sposobem uczenia się przed wyjściem z projektem do szerszego grona odbiorców. Nasi pracownicy są szczerzy w i dzięki ich opiniom jesteśmy w stanie szybko wprowadzać zmiany w celu poprawy doświadczeń zakupowych – dodaje.

Do identyfikacji koszyków zakupowych poszczególnych klientów firma używa algorytmów i technologii predykcyjnej.

Mani Suri podkreśla, że rozwój sklepu bez kasjerów jest elementem szerszych celów strategicznych amerykańskiego detalisty. - Technologia opracowana przez inżynierów 7-Eleven została zaprojektowana dla naszych obecnych i przyszłych klientów. Systematycznie wprowadzamy kolejne innowacje, a łączenie świeżych, innowacyjnych, zdrowych produktów spożywczych z bezproblemowymi zakupami może być przełomem i zmienić zasady gry na rynku – wskazuje dyrektor ds. informacji 7-Eleven.

- Technologie w handlu detalicznym ewoluują bardzo szybko, a oczekiwania klientów są motorem zachodzących zmian - mówi Joe DePinto, prezes i dyrektor generalny 7-Eleven. DePinto wskazał platformę lojalnościową 7Rewards firmy, usługę dostaw na żądanie 7NOW i pilot mobilnej kasy jako przykłady innowacji cyfrowych, które zmieniają doświadczenia klientów w Stanach Zjednoczonych.

Należy przypomnieć, że oddział sieci 7-Eleven w Japonii już w 2018 r. rozpoczął testy podobnego konceptu sklepu, m.in. ze względu na poważny niedobór siły roboczej w tym kraju.

Zainteresowanie technologiami bezgotówkowymi, szczególnie w kanale convenience, wzrosło od czasu, gdy Amazon wprowadził na rynek koncepcję sklepu autonomicznego Amazon Go w 2018 roku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony