REKLAMAMLEKOVITA - Święta Mascarpone/Twaróg - Baner Główny (08-13.12.2019)

(fot. materiał partnera)

Dzisiejszy konsument poszukuje produktów mięsnych, które reprezentują tradycje rzemieślnicze i zapewniają autentyczne doznania smakowe. Pójście tą drogą daje szansę trafienia w gusta aż 82% polskich konsumentów.

REKLAMA

Dla współczesnego konsumenta produkty mięsne powinny smakować tradycją. Wzorce smaków utrwalone w dzieciństwie to smaki, których zaczyna poszukiwać w produktach kupowanych na co dzień. Warunkiem jest zachowanie autentyczności i postawienie na doznania smakowe, a nie jedynie komunikowanie tradycji i odwoływanie się do sentymentów w komunikacji marketingowej. Potwierdza to aż 82 proc. polskich konsumentów wybierających smaki nawiązujące do dzieciństwa i tradycji rzemieślniczych. Ponadto dla 70 proc. Polaków ważne jest to, gdzie i w jaki sposób produkowana jest żywność.Żeberka w koszyku

Co więcej, jak wynika z badania “Consumer First” przeprowadzonego w wybranych krajach Europy, w tym w Polsce, na zlecenie firmy Kerry, więcej niż połowa konsumentów deklaruje, że zawsze czyta listę składników na etykiecie lub opakowaniu kupowanych wyrobów. Ponad 40 proc. nabywców w Europie jest skłonna zapłacić więcej za produkt wpisujący się w trend „czystej etykiety”.  Ponadto z badań wynika, że prawie 70 proc. kupujących w Europie chce wiedzieć, gdzie i jak przetwarzane są produkty spożywcze – a w Polsce odsetek zainteresowanych tym tematem jest jeszcze wyższy.

Wspierając kreatywność producentów z branży mięsnej i wychodząc naprzeciw potrzebie wyróżnienia się, Kerry Taste & Nutrition przedstawia swoją najnowszą kolekcję rozwiązań określaną jako Kolekcja Gourmet. Jest to starannie wyselekcjonowana oferta rozwiązań technologicznych pozwalających uwypuklić autentyczny smak produktu, poszukiwany przez polskich konsumentów, a także jest to wyjątkowo proste narzędzie dające technologom swobodę dowolnego mieszania i komponowania własnych, niepowtarzalnych receptur.

Konsumenci oczekują autentycznego smaku

Autentyczny smak, jakiego oczekują konsumenci, powinien być nadany przez jak najmniej przetworzone, proste i łatwo rozpoznawalne składniki. 7 na 10 konsumentów w Polsce preferuje żywność bardziej naturalną, mniej przetworzoną. Większość z nich, bo prawie 60 proc. w Polsce, deklaruje, iż zawsze czyta listę składników na opakowaniu produktu i jest w stanie zapłacić więcej za wyrób z czystą etykietą.

Co więcej, w kwestii smaku to właśnie konsumenci stawiają obecnie największe wyzwania branży mięsnej. Polacy w trakcie swoich podroży po świecie, poznają kulinarne oblicza innych krajów i wiedzą doskonale, jak powinny smakować potrawy z danego regionu - Nasi partnerzy biznesowi zaufali nam, wybierając rozwiązania z Kolekcji Kerry Gourmet, bowiem te idealnie wkomponowały się z ich produktami mięsnymi, uwypuklając ich autentyczny i zdecydowany profil smakowy – podkreślają przedstawiciele Kerry Taste & Nutrition.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~zet 1 20 dni temuocena: 100% 

    Co to za bajki nie wiadomo dla kogo. Mieso zwykle jest sprzedawane jako no-name. W Polsce w kazdym sklepie wyglada (swieci sie ) i smakuje dokladnie tak samo - jest napchane podejrzana ciecza z chemia, ktore zatrzymuja wode. Moze jakis producent zdecyduje sie na wprowadzenie na rynek miesa bez cieczy, np. schabu w normalnym rozmiarze a nie jak z hipopotama?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony