10 grudnia 2019
Sieć Lidl Polska otworzy w czwartek, 12 grudnia trzy nowe sklepy – dwa w województwie wielkopolskim – w Poznaniu i Koziegłowach oraz trzeci – w Węgorzewie....
Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych oraz niektórych innych ustaw. Dokument został...
9 grudnia 2019
W czwartek 5 grudnia br. została otwarta restauracja McDonald’s w Pawlikach w województwie warmińsko-mazurskim. Nowy lokal mieści się przy MOP Pawliki przy drodze...
6 grudnia 2019
5 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
Co trzeci przedsiębiorca, prowadzący sprzedaż detaliczną, zainstalował terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Wciąż jednak są miejsca, gdzie można...
2 grudnia 2019
28 listopada 2019
W najbliższych miesiącach ubędzie firm, które będą zwiększać zatrudnienie, za to zdecydowana większość przedsiębiorstw oczekuje wyższych obrotów i...
PRZEMYSŁ I PRODUCENCI
Mięso czerwone, drób, wędliny
19 listopada 2019, 07:04
materiał partnera
(fot. materiał partnera)
Dzisiejszy konsument poszukuje produktów mięsnych, które reprezentują tradycje rzemieślnicze i zapewniają autentyczne doznania smakowe. Pójście tą drogą daje szansę trafienia w gusta aż 82% polskich konsumentów.
Dla współczesnego konsumenta produkty mięsne powinny smakować tradycją. Wzorce smaków utrwalone w dzieciństwie to smaki, których zaczyna poszukiwać w produktach kupowanych na co dzień. Warunkiem jest zachowanie autentyczności i postawienie na doznania smakowe, a nie jedynie komunikowanie tradycji i odwoływanie się do sentymentów w komunikacji marketingowej. Potwierdza to aż 82 proc. polskich konsumentów wybierających smaki nawiązujące do dzieciństwa i tradycji rzemieślniczych. Ponadto dla 70 proc. Polaków ważne jest to, gdzie i w jaki sposób produkowana jest żywność.
Co więcej, jak wynika z badania “Consumer First” przeprowadzonego w wybranych krajach Europy, w tym w Polsce, na zlecenie firmy Kerry, więcej niż połowa konsumentów deklaruje, że zawsze czyta listę składników na etykiecie lub opakowaniu kupowanych wyrobów. Ponad 40 proc. nabywców w Europie jest skłonna zapłacić więcej za produkt wpisujący się w trend „czystej etykiety”. Ponadto z badań wynika, że prawie 70 proc. kupujących w Europie chce wiedzieć, gdzie i jak przetwarzane są produkty spożywcze – a w Polsce odsetek zainteresowanych tym tematem jest jeszcze wyższy.
Wspierając kreatywność producentów z branży mięsnej i wychodząc naprzeciw potrzebie wyróżnienia się, Kerry Taste & Nutrition przedstawia swoją najnowszą kolekcję rozwiązań określaną jako Kolekcja Gourmet. Jest to starannie wyselekcjonowana oferta rozwiązań technologicznych pozwalających uwypuklić autentyczny smak produktu, poszukiwany przez polskich konsumentów, a także jest to wyjątkowo proste narzędzie dające technologom swobodę dowolnego mieszania i komponowania własnych, niepowtarzalnych receptur.
Autentyczny smak, jakiego oczekują konsumenci, powinien być nadany przez jak najmniej przetworzone, proste i łatwo rozpoznawalne składniki. 7 na 10 konsumentów w Polsce preferuje żywność bardziej naturalną, mniej przetworzoną. Większość z nich, bo prawie 60 proc. w Polsce, deklaruje, iż zawsze czyta listę składników na opakowaniu produktu i jest w stanie zapłacić więcej za wyrób z czystą etykietą.
Co więcej, w kwestii smaku to właśnie konsumenci stawiają obecnie największe wyzwania branży mięsnej. Polacy w trakcie swoich podroży po świecie, poznają kulinarne oblicza innych krajów i wiedzą doskonale, jak powinny smakować potrawy z danego regionu - Nasi partnerzy biznesowi zaufali nam, wybierając rozwiązania z Kolekcji Kerry Gourmet, bowiem te idealnie wkomponowały się z ich produktami mięsnymi, uwypuklając ich autentyczny i zdecydowany profil smakowy – podkreślają przedstawiciele Kerry Taste & Nutrition.
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Co to za bajki nie wiadomo dla kogo. Mieso zwykle jest sprzedawane jako no-name. W Polsce w kazdym sklepie wyglada (swieci sie ) i smakuje dokladnie tak samo - jest napchane podejrzana ciecza z chemia, ktore zatrzymuja wode. Moze jakis producent zdecyduje sie na wprowadzenie na rynek miesa bez cieczy, np. schabu w normalnym rozmiarze a nie jak z hipopotama?
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.