REKLAMADESIGNATURE - baner główny 21-24.10

(fot. Wiadomości Handlowe)

Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji wzrośnie rola komunikacji do osobistych asystentów poprzez chatboty - powiedział Sebastian Starzyński, prezes ABR Sesta na Kongresie Rynku FMCG 2018.

REKLAMAROS-SWEET - HURTUM.pl - Belka w artykułach (21-31.10.2019)

W takcie prezentacji „Sztuczna inteligencja a realny handel. Jak technologia odmieni oblicze retailu” Sebastian Starzyński podkreślił, że komunikacja racjonalna do osobistych asystentów AI będzie wypierać komunikację emocjonalną. Cyfrowi asystenci w smartfonach będą rekomendować rozsądne wybory zakupowe, dopasowane do szerzej zaplanowanego przez użytkownika planu, co może ograniczyć wielkość zakupów impulsowych. – Zdobycie uwagi emocjonalnej oraz czasu klienta będzie coraz trudniejsze – prognozował ekspert.

Prezes ABR Sesta zwrócił uwagę, że fazy rozwoju sztucznej inteligencji to kolejno: „wyrocznia”, „agent” i „zarządca”. - W pierwszym przypadku, „wyroczni”, mamy do czynienia np. jeśli chodzi o Google Maps. Drugi rodzaj, „agent”, to chociażby samochody autonomiczne. Trzeci etap, „zarządca” to AI, która sterowałaby całą flotą samochodów autonomicznych – wyjaśnił.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony