12 grudnia 2019
Kilka miesięcy temu sieć Intermarche zamknęła sklep w katowickiej Ligocie, przy ul. Piotrowickiej 77. Z informacji "Dziennika Zachodniego" wynika, że jeszcze przed...
Obecny system gospodarowania odpadami jest kosztowny i nieefektywny. Bez jego reformy konsumenci muszą liczyć się z dalszym wzrostem cen. Problem dotyczy również...
11 grudnia 2019
Serwowanie całkowicie wegańskiego zestawu zacznie się 2 stycznia 2020 roku. Na razie tylko w Wielkiej Brytanii - podaje rp.pl.
Ponad 60% Polaków doświadczyło nieodpowiedniego traktowania przez przełożonego, a blisko połowa padła ofiarą przemocy słownej. 46% deklaruje, że było mobbingowanych w...
24 listopada 2019
21 listopada 2019
Na początku tego roku miała swoją premierę aplikacja mobilna MAGO AR SHOPFITTING, stworzona przez jednego z największych producentów wyposażenia sklepowego, firmę MAGO...
6 grudnia 2019
2 grudnia 2019
Polacy twierdzą, że są gotowi na produkty w opakowaniach zwrotnych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Najważniejszym dla nich argumentem przemawiającym za tym...
10 grudnia 2019
9 grudnia 2019
Od 2020 r. liczba niedziel, w które wszystkie sklepy będą mogły być otwarcie spadnie do siedmiu, a placówki będą mogły działać m.in. przed świętami Wielkiej...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
konsument i trendy zakupowe
10 maja 2018, 16:23
Łukasz Rawa
(fot. Wiadomości Handlowe)
Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji wzrośnie rola komunikacji do osobistych asystentów poprzez chatboty - powiedział Sebastian Starzyński, prezes ABR Sesta na Kongresie Rynku FMCG 2018.
W takcie prezentacji „Sztuczna inteligencja a realny handel. Jak technologia odmieni oblicze retailu” Sebastian Starzyński podkreślił, że komunikacja racjonalna do osobistych asystentów AI będzie wypierać komunikację emocjonalną. Cyfrowi asystenci w smartfonach będą rekomendować rozsądne wybory zakupowe, dopasowane do szerzej zaplanowanego przez użytkownika planu, co może ograniczyć wielkość zakupów impulsowych. – Zdobycie uwagi emocjonalnej oraz czasu klienta będzie coraz trudniejsze – prognozował ekspert.
Prezes ABR Sesta zwrócił uwagę, że fazy rozwoju sztucznej inteligencji to kolejno: „wyrocznia”, „agent” i „zarządca”. - W pierwszym przypadku, „wyroczni”, mamy do czynienia np. jeśli chodzi o Google Maps. Drugi rodzaj, „agent”, to chociażby samochody autonomiczne. Trzeci etap, „zarządca” to AI, która sterowałaby całą flotą samochodów autonomicznych – wyjaśnił.
Działające na rynku sklepy zapytano o stosowane metody utrzymywania czystości. Pytania
W świecie wielu możliwości sieci handlowe muszą walczyć nie o to, by klient kupował w ich
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
28 listopada 2019
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.