REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)

(fot. Pixabay CC0)

Strona 3 z 3
REKLAMA

– Jeszcze nie tak dawno udostępnienie sprzedawcy daty urodzenia czy miejsca zamieszkania było kontrowersyjne, a dziś nie jest to już niczym niezwykłym. Moim zdaniem, Polacy będą potrzebowali dobrych kilku lat, aby otworzyć się na automatyczną identyfikację podczas zakupów. Oczywiście będą chcieli mieć pewność, że ich dane biometryczne są dobrze strzeżone przed ewentualnym wyciekiem. I przekonanie ich do tego może być najtrudniejszym zadaniem – podsumowuje Hubert Majkowski.

Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Grupy AdRetail, przez firmę badawczą Mobile Institute. Partnerem przedsięwzięcia był Polski Standard Płatności, operator systemu BLIK. W sumie zebrano opinie ponad 1600 internautów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Wójs Cink 2 ponad rok temu

    42% skłonna na zaczipowanie, wchodzi do sklepu, bierze co co chce, system automatycznie nalicza, a jak na koncie (zero, zero) automatyczna noga przy wejściu daje kopa, szybko , bezstresowo, nowocześnie i miastowo

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~spostrzegawczy 1 ponad rok temuocena: 100% 

    42 proc. to nie większość.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony