REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju, Mondelez Polska, zapewnia, że firma Mondelez jako producent m.in. słodyczy stara się podążać za trendem health&wellness.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Słodycze z natury rzeczy zawierają albo dużo cukru, albo dużo tłuszczów. Ze strony producentów wskazana jest praca z formatami, oferowaniem tzw. produktów „przyjemnościowych” w mniejszych porcjach, co pozwoliłoby w naturalny sposób regulować poziom konsumpcji - przekonuje Adam Gajewski, Dyrektor Centrum Badań i Rozwoju, Mondelez Polska.

W ramach generalnego trendu health%wellness staramy się redukować wykorzystanie tych wszystkich składników, których konsumenci nie lubią – sztucznych aromatów czy barwników. Staramy się też poprawiać profil wartości odżywczych, na przykład regulując zawartość nasyconych kwasów tłuszczowych, w miarę możliwości także cukru - dodaje menedżer.



Zapraszamy do oglądania materiału video
 

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony