REKLAMADESIGNATURE - baner główny 17-20.10
Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Żabka Polska

Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Żabka Polska (fot. materiały prasowe)

Trwająca w sieci Żabka od kilku lat rewolucja technologiczna koncentruje się wokół oczekiwań konsumenta, ale nie mniej ważni są dla nas franczyzobiorcy. To od nich zależy, jak postrzegana jest nasza marka. Nie traktujemy ich transakcyjnie, są dla nas równie ważni, jak klienci – zapewnia Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska, w rozmowie z „Pulsem Biznesu”.

REKLAMA

– Żabka już kilka lat temu stworzyła zespół zaawansowanej analityki biznesowej, będącej podstawą nowoczesnego handlu. Jesteśmy liderem we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w handlu detalicznym. Przykładem może być sztuczna inteligencja, służąca do segmentacji naszego asortymentu i hiper personalizacji promocji, czy do ewaluacji nowych lokalizacji. Na jej bazie rozwijamy także aplikacje do zarządzania sklepem i aplikacje dla klientów – wylicza Adam Manikowski w rozmowie z „Pulsem Biznesu”, przeprowadzonej podczas Kongresu 590.

Menedżer zaznacza, że aby utrzymać tempo rozwoju i z optymizmem patrzeć w przyszłość, firma musi dokonać rewolucji technologicznej. Autonomiczny sklep przyszłości, nad którym pracuje Żabka, jest inkubatorem innowacji, bez którego sieć nie byłaby w stanie wdrożyć tak wielu nowych technologii.

– Klient pozostaje w centrum naszej uwagi, ale koncentrujemy się też na franczyzobiorcach, bo bez nich nie byłoby Żabki. Klient wchodzi w interakcje z naszą marką za ich pośrednictwem. Dlatego wiele naszych zespołów pracuje tylko nad narzędziami, które jeszcze bardziej ułatwią prowadzenie sklepu. W ostatnich latach przestaliśmy traktować franczyzobiorców transakcyjnie, w relacjach B2B, obecnie traktujemy ich na równi z klientami, są dla nas równie ważni – zapewnia wiceprezes Żabka Polska.

Więcej na portalu pb.pl

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~maciejbrusek 3 6 dni temu

    Dokładnie! Sam prowadzę żabkę i wiem jak to wygląda. Nie jest tak jak piszesz.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kris 2 6 dni temu

    Nie tylko zabka prowadzi franczyzy, to jest mega popularny sposób rpowadzenie biznesu na całym świecie i nie dziala to tak jak to opisujesz. Wystarczy wspomnieć, że mają 6000 sklepów, sorry, ale jakby to sue nie oplacalo to by im tak dobrze nie szło.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~5+1 1 11 dni temuocena: 100% 

    Odnoszę wrażenie, że franczyzobiorca dla żabki to: 1. Tester - Ponieważ mogą sobie niskim kosztem sprawdzić opłacalność lokalizacji. Jak nie wypali z długami zostanie ajent. 2. Sposób na zakaz handlu w niedziele - franczyzobiorca niby nie musi pracować co niedziele ale nie wyjdzie dla niego to finansowo na dobre. 3. Spokój - To franczyzobiorca musi się martwić o pracowników i to czy jest w stanie ich opłacić, jeśli go nie stać na pracowników niech zapieprza sam. Koniec końców mimo, że franczyzobiorca posiada sklep jego są tylko drukarki fiskalne i przeterminowane towary.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony