REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

3 czerwca 2019, 13:57

Adam Mularuk, prezydent marki Starbucks CE w firmie AmRest Coffee.

Adam Mularuk, prezydent marki Starbucks CE w firmie AmRest Coffee. (AmRest)

Rozwijana w Polsce przez spółkę Amrest sieć kawiarni Starbucks, jest obecna na naszym rynku już od 10 lat. Pierwszy punkt pod szyldem amerykańskiej marki ruszył 8 kwietnia 2009 roku przy ul. Nowy Świat 62 w Warszawie. Obecnie Starbucks ma łącznie 71 kawiarni w największych polskich miastach (m.in. w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu) i nadal chce się mocno rozwijać.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - Belka w artykułach - II etap (czerwiec 2019)

Firma widzi potencjał do dalszego mocnego rozwoju, a nawet podwojenia liczby kawiarni na polskim rynku. - W ciągu ostatnich 10 lat pracowaliśmy nad budowaniem relacji z klientami i wizerunku marki Starbucks w Polsce. To nam się udało. Dzisiaj mamy na polskim rynku 71 kawiarni, średnio otwieraliśmy ok. 10 każdego roku. To nie koniec, nie przestajemy się rozwijać i planujemy kolejne otwarcia w Polsce. Widzimy potencjał na przynajmniej 150 kawiarni na polskim rynku – mówi Adam Mularuk, prezydent marki Starbucks CE w firmie AmRest Coffee.

Adam Mularuk nie chciał jednak zdradzić, czy firma planuje przyspieszenie rozwoju na naszym rynku, czy będzie rozwijać się w dotychczasowym tempie. – Planując ekspansję musimy wziąć pod uwagę wiele czynników, m.in. sytuację na rynku kawiarni, sytuację na rynku pracy, sytuację na rynku nieruchomości i dostępność odpowiedniej jakości lokali, zmiany związane z technologiami w tym rozwój platform do zamawiania produktów przez internet, które chcą na trwałe włączyć się w handlowy ekosystem. To wszystko będzie miało wpływ na nasz rozwój – wyjaśnia Adam Mularuk.

Jednocześnie prezydent marki Starbucks na region Europy Centralnej zapowiedział bardziej dynamiczny rozwój kawiarni w koncepcie Starbucks Reserve, których liczba ma wzrastać w kolejnych latach o jedną rocznie.

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy.  W Polsce sieć kawiarni Starbucks jest rozwijana przez spółkę AmRest Holdings SE.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony