REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020
Adam Ringier

Adam Ringier

Właściciel sieci kawiarni podkreśla, że uruchomiła ona tylko część swoich punktów. W niektórych z nich sprzedaż spadła nawet o ¾.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

– Ruch w kawiarniach był bardzo zróżnicowany. Centrum miasta jest puste, spadek wobec tego, co było rok temu, to nawet 75 proc. w centrach miast i w biurowcach. Natomiast w tzw. sypialniach, gdzie ludzie mieszkają i bardzo dużo z nich pracuje z domu, spadek był znacznie niższy – powiedział Ringier w programie „Money. To się liczy”.

Podkreślił, że w pierwszym dniu po otwarciu poszczególne punkty sprzedały średnio o połowę mniej produktów niż w zeszłym roku. Dodał również, że klienci są bardzo zdyscyplinowani i stosują się do ograniczeń.

- Dobre jest to, że mogą usiąść teraz w ogródku bez maseczki, delektować się kawą i obserwować ludzi chodzących w maseczkach po ulicy – mówi. Przyznał jednak, że sieć otworzyła tylko niewielką część swoich kawiarni.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Pierun 1 miesiąc temu

    Nie tylko w ogródku, wewnątrz lokalu siedząc przy stole klient też nie musi nosić maseczki. Ktoś z Nero mógłby przeczytać rozporządzenie

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony