REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL) - Baner Główny (maj - czerwiec 2019)

(fot. Pixabay CC0)

Fundusz Promocji Mięsa Wołowego wyłożył 119 tys. zł na zarządzanie kryzysem wywołanym ujawnieniem przez „Superwizjer” TVN24 karygodnych praktyk niektórych ubojni krów – informuje Presserwis.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Rada Sektora Wołowiny otrzymała z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego 119 tys. zł na przeprowadzenie kampanii informującej o tym, że w Polsce produkowana jest "bezpieczna, smaczna i wysokiej jakości wołowina". Branża chce zareagować w ten sposób na kryzys wizerunkowy wywołany reportażem "Superwizjera" TVN 24, który ujawnił, że do niektórych ubojni trafiają chore zwierzęta, których mięso trafia na rynek bez badań weterynaryjnych – informuje Presserwis.

Hodowcy ogłosili konkurs ofert, by wyłonić agencję reklamową, która przygotuje i zrealizuje kampanię informacyjną. Działania na rzecz poprawy wizerunku polskiej wołowiny mają się zacząć jeszcze w marcu tego roku.

Źródło: press.pl

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony