REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)

(fot. materiały prasowe)

Blix – największy w Polsce portal gazetek reklamowych notuje w minionym roku rekordowe wzrosty. 632 mln wyświetleń gazetek rocznie, 2,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, 6 mln instalacji – to liczby, które umacniają Grupę Blix na pozycji Lidera swojej branży na polskim rynku. Firma zapowiada dalszy rozwój w 2020 r.

REKLAMA

Blix to aplikacja pozwalająca na bieżąco śledzić gazetki ulubionych sieci i racjonalnie planować zakupy. Dzięki aplikacji każdy w dogodnym dla siebie czasie może wyszukać interesujące promocje, porównać ceny produktów czy zorientować się co mają do zaoferowania konkretne sieci handlowe. Blix agreguje dostępne na rynku gazetki reklamowe, dzięki czemu klienci otrzymują wgląd do wszystkich ofert w jednym miejscu.

Aplikacja Blix zapewnia konsumentom najnowsze informacje o gazetkach reklamowych i daje możliwość szybkiego wyszukania ulubionych produktów w najniższej cenie, sprawdzenia aktualnych promocji, a także ułożenia spersonalizowanej, wygodnej listy zakupów. Analizy wykazują, że to udogodnienie jest przydatne i funkcjonalne dla klientów, o czym świadczy fakt, że w 2019 r. 500 tys. użytkowników skorzystało z tej funkcji – pod tym względem Blix także jest nr 1 w Polsce.

Z kolei detaliści dzięki Blix zyskują możliwość zwiększenia zasięgu dotarcia zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów oraz zwielokrotnienia liczby wyświetleń gazetki i wyróżnienia jej na tle konkurencji. Istotne w gazetce kluczowe produkty są dodatkowo oznaczane i łatwo dodać je do listy zakupów, co automatycznie przekłada się na zwiększenie ich sprzedaży.

Atutem Blix jest też szeroko rozbudowany panel statystyk, umożliwiający zbieranie podstawowych danych, śledzenie trendów, poznawanie demografii klientów, dzięki czemu kontrahenci mają szansę na personalizację oferty i skierowanie jej do konkretnego klienta.

Dzięki technologii Proxi.cloud aplikacja wykazuje, jakie gazetki oglądali klienci, pozwala sprawdzić, czy porównywali oferty konkurencji. Daje też możliwość sprawdzenia, jak gazetki wpłynęły na ruch w sklepach stacjonarnych, dostarczając ważnych informacji – do których sklepów klienci finalnie udali się na zakupy, a nawet w jakich dniach i które produkty włożyli do koszyka.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony