REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)

W kolejnym etapie kampanii marketingowej sieci sklepów Aldi biorą udział influencerzy. W ramach akcji Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, SuperStyler i Zabawkowicz testują produkty marki własnej.

REKLAMA

Sieć do testowania produktów marek własnych najpierw zaprosiła klientów, gospodarzem Wielkiego Testu czyniąc Sonię Bohosiewicz, a następnie skierowała akcję do wybranych wysokozasięgowych influencerek, jak Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, Maja Bohosiewicz, czy SuperStyler, oraz do mikro influencerów. 
W kampanii promowana jest nie tylko żywność. W ramach współpracy z Magdą Kordaszewską z jednego z portali, od roku rekomendowane są wybrane zabawki z oferty sezonowej Aldiego. Ekspertka zaprezentowała w swoich mediach społecznościowych świąteczny asortyment zabawek. Przetestuje też produkty spożywcze.

- To pierwsze działanie naszej sieci na tak dużą skalę angażujące liderów opinii - blogerów, influencerów. Zasada jest niezmiennie prosta - wszyscy oni otrzymują od nas wybrany asortyment marek własnych do testowania, a ich opinie pozwalają nam budować narrację marketingową wokół produktów oraz zwiększać zasięgi w dotarciu do klientów - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi Polska. - To właśnie konsumenci są w centrum naszej uwagi i między innymi poprzez kolejny etap Wielkiego Testu chcemy zachęcić ich do odkrywania nowych produktów i dzielenia się z nami opiniami. Dzięki temu poznamy ich preferencje i będziemy mogli przygotować kolejne oferty szyte na miarę, wierząc, że kto raz rozsmakował się w produktach Aldi, będzie po nie wracał już zawsze - dodaje Barańska.

Kampania rozpoczęła się we wrześniu pod hasłem „raz Aldi, zawsze Aldi”. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy. Ta edycja wystartowała 12 listopada. Komunikacja konsekwentnie, jak podczas całej kampanii prowadzona jest w lekkim, swobodnym tonie i z przymrużeniem oka. Wykorzystane nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy prasowe i internetowe.

W sierpniu bieżącego roku sieć oficjalnie stworzyła swój profil na Facebooku, ułatwiając szybką i bezpośrednią komunikacją na linii klient - marka i zwiększyła swoją obecność w Social Mediach. Pomogła w tym między innymi kampania i współpraca z influencerami. Również klienci mogą testować produkty sieci Aldi. Dotychczas do testowania produktów marki własnej ALDI zgłosiło się ponad 17 tysięcy chętnych.
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~millennials 1 miesiąc temuocena: 100% 

    A może tak wprowadzicie torby papierowe i torby bawełniane przy kasach? Wolę móc w coś ekologicznego zapakować zakupy...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony