REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)

Sieć Aldi wprowadza do sprzedaży produkty spożywcze ze znakiem Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego. Akcja trwać będzie od 10 do 15 września, a w jej ramach we wszystkich sklepach sieci dostępne będą tradycyjne regionalne przysmaki wielkopolskie. Jest to pierwsza współpraca Dziedzictwa Kulinarnego Wielkopolska na taką skalę.

(mat. prasowe)

Europejska Sieć Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego (European Network of Regional Culinary Heritage) to zrzeszenie około 1500 producentów, przetwórców i restauratorów z 46 regionów członkowskich Europy, w tym ze Szwecji, Ukrainy, Chorwacji oraz dziesięciu z Polski. Jego celem jest promocja regionalnej żywności opartej na lokalnych i tradycyjnych produktach. Województwo Wielkopolskie należy do Europejskiej Sieci Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego od 10 lat, zrzeszając 130 członków, w tym producentów żywności, przetwórców, restauracje, gospody i gościńce.

Promocja w sieciach sklepów Aldi rozpoczyna się od zaprezentowania produktów typowych dla Wielkopolski, ale w następnych tygodniach oferta zaprezentuje kolejne regiony. W ramach akcji „Tradycja warta Poznania”, we wszystkich sklepach Aldi w Polsce, klienci będą mogli kupić, m.in. leberkę – ręcznie robiony pasztet po wielkopolsku, perliczki wielkopolskie, gzik, andruty kaliskie, oleje wielkopolskie czy ciepłe lody.Ich produkcja oparta jest o tradycyjne receptury, a także naturalne, ekologiczne składniki najwyższej jakości.

– Wzrasta etnocentryzm konsumencki, wyrażający się w poszukiwaniu regionalnych produktów wysokiej jakości opartych na tradycyjnych recepturach. Marka Aldi ma 100-letnią historię, dlatego chcemy wspierać producentów żywności, którzy wytrwale i pieczołowicie kultywują regionalne tradycje. Produkty ze znakiem Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego będą uatrakcyjniać naszą ofertę cyklicznie do końca roku. Każdy region ma swoje wspaniałe specjały i przysmaki – tradycyjne i przede wszystkim typowo polskie. Cieszymy się, że będziemy mogli przedstawić je klientom Aldi – komentuje Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu Aldi w Polsce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Klient 1 2 miesiące temu

    Redakcję WH prosimy by zapytala, kiedy wszystkie sklepy Aldi zistana zmodernizowane wg konceptu Aniko. Bo sklep nr 028 nadal nie jest zmodernizowany wg tego miedzynarodowego konceptu. A ponoc wczesniej mowiono ze kazdy bedzie mial nowy wystroj?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony