REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny - WPC (sierpień-wrzesień 2018)

Sieć Aldi wprowadza do sprzedaży produkty spożywcze ze znakiem Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego. Akcja trwać będzie od 10 do 15 września, a w jej ramach we wszystkich sklepach sieci dostępne będą tradycyjne regionalne przysmaki wielkopolskie. Jest to pierwsza współpraca Dziedzictwa Kulinarnego Wielkopolska na taką skalę.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień 2018

(mat. prasowe)

Europejska Sieć Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego (European Network of Regional Culinary Heritage) to zrzeszenie około 1500 producentów, przetwórców i restauratorów z 46 regionów członkowskich Europy, w tym ze Szwecji, Ukrainy, Chorwacji oraz dziesięciu z Polski. Jego celem jest promocja regionalnej żywności opartej na lokalnych i tradycyjnych produktach. Województwo Wielkopolskie należy do Europejskiej Sieci Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego od 10 lat, zrzeszając 130 członków, w tym producentów żywności, przetwórców, restauracje, gospody i gościńce.

Promocja w sieciach sklepów Aldi rozpoczyna się od zaprezentowania produktów typowych dla Wielkopolski, ale w następnych tygodniach oferta zaprezentuje kolejne regiony. W ramach akcji „Tradycja warta Poznania”, we wszystkich sklepach Aldi w Polsce, klienci będą mogli kupić, m.in. leberkę – ręcznie robiony pasztet po wielkopolsku, perliczki wielkopolskie, gzik, andruty kaliskie, oleje wielkopolskie czy ciepłe lody.Ich produkcja oparta jest o tradycyjne receptury, a także naturalne, ekologiczne składniki najwyższej jakości.

– Wzrasta etnocentryzm konsumencki, wyrażający się w poszukiwaniu regionalnych produktów wysokiej jakości opartych na tradycyjnych recepturach. Marka Aldi ma 100-letnią historię, dlatego chcemy wspierać producentów żywności, którzy wytrwale i pieczołowicie kultywują regionalne tradycje. Produkty ze znakiem Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego będą uatrakcyjniać naszą ofertę cyklicznie do końca roku. Każdy region ma swoje wspaniałe specjały i przysmaki – tradycyjne i przede wszystkim typowo polskie. Cieszymy się, że będziemy mogli przedstawić je klientom Aldi – komentuje Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu Aldi w Polsce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Klient 1 5 dni temu

    Redakcję WH prosimy by zapytala, kiedy wszystkie sklepy Aldi zistana zmodernizowane wg konceptu Aniko. Bo sklep nr 028 nadal nie jest zmodernizowany wg tego miedzynarodowego konceptu. A ponoc wczesniej mowiono ze kazdy bedzie mial nowy wystroj?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony