REKLAMADAN CAKE - baner główny (listopad-grudzień)
Nowy sklep sieci Aldi w Warszawie ruszy przy ul. Fieldorfa

Nowy sklep sieci Aldi w Warszawie ruszy przy ul. Fieldorfa (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Aldi planuje uruchomienie kolejnego dyskontu w Warszawie - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Ruszy on już wkrótce na Gocławiu, przy ul. Fieldorfa 11.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Przypomnijmy, że pierwszy dyskont Aldi w Warszawie uruchomiony został w czerwcu 2015 r. na Zaciszu, u zbiegu ulic Radzymińskiej i Młodzieńczej. Drugą placówkę w stolicy kraju sieć otworzyła w Al. Krakowskiej w lutym 2017 r.

Sieć Aldi jeszcze do niedawna koncentrowała się w Polsce na rozwoju głównie na zachodzie i południu kraju. Jednak niemiecka firma od paru lat coraz śmielej wychodzi na wschód, o czym świadczy m.in. decyzja o ekspansji na trudnym, warszawskim rynku.

Nowy Aldi na warszawskim Gocławiu rywalizować będzie musiał m.in. z pobliskim supermarketem Tesco, dwiema Biedronkami i Lidlem.

Dotychczasowe sklepy Aldi uruchomione w Warszawie pokazują, że sieć coraz śmielej odchodzi od konceptu hard dyskontu, zbliżając się do supermarketu. W obu sklepach w stolicy znaleźć można ok. 1,5 tys. produktów, a w asortymencie wciąż przeważa private label, lecz systematycznie rośnie się udział towarów markowych, nie tylko największych producentów, ale także mniejszych, lokalnych firm.

W warszawskich sklepach mamy więcej regałów, przeszklonych szaf chłodniczych i bonet, w których eksponowane są produkty świeże i mrożonki. Zaś - charakterystyczne dla dyskontów - ekspozycje oparte na paletach są wykorzystywane głównie w przypadku towarów masowych (napoje, cukier, itp.). Większość produktów eksponowanych jest na półkach, część sklepu zajmują kosze na artykuły przemysłowe i akcje sezonowe.

W placówkach w stolicy mamy do czynienia z atrakcyjnie zaaranżowanym działem z warzywami i owocami, zintegrowanym z działami oferującymi inne produkty świeże, w tym warzywa wymagające przechowywania w obniżonych temperaturach. Przeszklone, zamknięte szafy ze świeżym mięsem i regały z produktami chłodzonymi (wędliny, przetwory mleczarskie) dopełniają koncept. Bardzo atrakcyjnie wygląda także ekspozycja win, a także dział piekarniczy.

Niemiecka firma Aldi Nord zarządza w Polsce siecią ponad 120 sklepów. Spółka obecna jest w naszym kraju od 2008 r. Według prognoz analityków Planet Retail, sprzedaż Aldi Nord w Polsce wyniesie w bieżącym roku 449,8 mln dol., a w 2018 r. przychody firmy w naszym kraju przekroczą 0,5 mld dol., osiągając wartośc 508,5 mln dol.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"