REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)

(mat. prasowe)

Kampania marketingowa Raz Aldi, zawsze Aldi spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów. Do darmowego testowania produktów marki własnej sieci zgłosiło się już 15 tysięcy chętnych.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Sieć dyskontowa Aldi rozpoczęła kolejny etap kampanii marketingowej, polegający na testowaniu przez klientów produktów marek własnych. Twarzą kampanii jest aktorka Sonia Bohosiewicz, a testerzy, wyłonieni z grona konsumentów, stają się naturalnymi ambasadorami sieci.

Akcja składa się z sześciu etapów, w każdym z nich wyłaniani są testerzy, którzy otrzymują paczki z wybranymi produktami marki własnej Aldi. Sieć jest przekonana, że ich opinie pozwalają lepiej poznać walory produktów, są też wiarygodnym przekazem, wykorzystywanym w komunikacji zewnętrznej.

– Idea jest prosta i trafia w samo sedno. Pokazały nam to badania, które przeprowadziliśmy przed wdrożeniem kampanii. Postanowiliśmy zapytać naszych klientów o ich preferencje produktowe. Zakończyliśmy etap komunikacji wizerunkowej i rozpoczynamy komunikację produktową, dlatego w naszych przekazach będziemy wykorzystywali najciekawsze opinie testerów-ambasadorów – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.

W pierwszym etapie testu sieć przygotowała dwa rodzaje paczek. W 200 z nich były tzw. produkty suche, drugi rodzaj stanowiły paczki, w których znalazły się produkty nabiałowe – było ich 100. Testy pozwoliły zebrać od 80 do 150 opinii dla każdego z produktów.

Do kolejnego etapu przygotowano 400 paczek, które właśnie trafiają do rąk testerów.

Dotychczas zgłosiło się 15 tysięcy chętnych do testowania produktów marki własnej Aldi. Testy są cykliczne i będą się odbywały w kolejnych miesiącach.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony