REKLAMANaturio - baner główny - grudzień_styczeń
Na zdj. sklep sieci Aldi w koncepcie Aniko

Na zdj. sklep sieci Aldi w koncepcie Aniko (fot. materiały własne)

Sieć Aldi od początku roku zmodernizowała łącznie ok. 70 swoich sklepów w Polsce, wdrażając w nich swój najnowszy koncept o nazwie Aniko, sieć otworzyła także sześć sklepów i planuje kolejne - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Chochliki (17-20.12.2018)

Dyskonter od stycznia otworzył także w naszym kraju sześć nowych sklepów. To placówki zlokalizowane w Poznaniu, Chorzowie, Łodzi, Wrocławiu, Radomsku, oraz uruchomiony w ostatnich dniach sklep w Cieszynie. Tym samym sieć dobiła do granicy 130 placówek w Polsce.

Do końca grudnia Aldi ma zaplanowane jeszcze dwa otwarcia. Sklepy pod tym szyldem ruszą w Tomaszowie Mazowieckim i w Jaworznie.

Wszystkie placówki uruchamiane od początku roku dostosowane są do konceptu Aniko. Przypomnijmy, koncept ten, opracowany w Niemczech w 2017 r., zadebiutował na polskim rynku w styczniu br.

Na początku roku Aldi zapowiadał, że proces przebudowy sklepów w Polsce podzielony będzie na dwa etapy. - Część sklepów, a dokładnie 48, przebudowaliśmy już w 2017 roku, przygotowując się do wdrożenia Aniko. Od stycznia wdrażamy pełny wymiar Aniko. Do połowy lipca przebudujemy 68 sklepów - tłumaczyła sieć w komentarzu dla wiadomoscihandlowe.pl.

Pozostałe placówki (z ówczesnych 124 punktów sieci) to siedem wskazanych wyżej sklepów oraz jeden Aldi zlokalizowany w centrum handlowym, gdzie pełna przebudowa nie jest możliwa. Jednak również w tym ostatnim sklepie pojawić miało się większość najnowszych rozwiązań. Docelowo koncept Aniko lub bardzo zbliżony do Aniko ma być wdrożony we wszystkich sklepach dyskontera w Polsce.

Wdrażanie nowego konceptu sklepu to element gigantycznego planu inwestycyjnego ogłoszonego przez Aldi Nord w połowie minionego roku. Sieć zapowiedziała, że przeznaczy aż 5 mld euro na modernizację wszystkich swoich sklepów oraz budowę nowych.

W samych tylko Niemczech wszystkie dyskonty firmy powinny przejść metamorfozę do końca 2018 r. Zmiany przeprowadzane są w bardzo szybkim tempie, remontowanych jest ok. 25-30 placówek tygodniowo.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Czytelnik 1 25 dni temuocena: 0% 

    Sklep nr 081 niezmodernizowana na Aniko. Sąsiednie już są...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony