REKLAMATZMO - Bella - Baner Główny (28.05- 11.06.2020)
źródło: Aldi Nord

źródło: Aldi Nord

Niemieckie sieci dyskontowe przeprowadzą przegląd strategii promocyjnych produktów markowych, by ustalić, dlaczego niektóre marki nie przyczyniły się do wzrostu sprzedaży i osiągnięcia zakładanych marż w takim stopniu, jaki się spodziewano – relacjonuje Lebensmittelzeitung.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

Obie siostrzane sieci planują zmniejszenie tempa wprowadzania do oferty nowych produktów markowych, a jednocześnie prowadzić będą analizy ich sprzedaży oraz optymalizację asortymentu. Sieci będą także rozmawiać z producentami na temat tego, jak osiągać sukcesy sprzedażowe markowych produktów paczkowanych w środowisku zdominowanym przez marki prywatne.

W 2019 r. Aldi wdrożył w Niemczech nową strategię promocji produktów markowych, która polegała na zastąpieniu „stale niskiej ceny” innym podejściem, w którym ceny regularne są wyższe, a za to promocje są głębsze. Chodziło m.in. o przyciągnięcie młodszych klientów i zwiększenie udziałów w rynku produktów markowych.

Jak odnotowuje Lebensmittelzeitung, dyskonter chciał powtórzyć sukces swojego odwiecznego rywala, Lidla, któremu udało się zwiększyć średnie marże generowane na produktach markowych, a jednocześnie uniknąć kanibalizacji marki własnej.

Źródło: lebensmittelzeitung.net

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony