REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(źródło: Aldi Polska)

Polski oddział sieci dyskontów Aldi zadebiutował 1 czerwca w serwisie społecznościowym Instagram. To kolejny sygnał, że detalista stawia na wzmocnienie działań marketingowo-promocyjnych w naszym kraju.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Konto sieci Aldi znaleźć można pod adresem instagram.com/aldi.polska. Po stylu, jakim Aldi zachęca prenumeratorów swojego newslettera do obserwowania profilu debiutującego na Instagramie, widzimy szeroki nacisk na dotarcie do młodszego klienta, obeznanego z mediami społecznościowymi.

- Już w Dzień Dziecka galopem na Insta! Osłodzimy ci każdy dzień i sprawimy, że zobaczysz tęczę kreatywnych inspiracji. Poczuj się jak dziecko i kopytkuj, by zaobserwować, jak dzieje się magia! - brzmiał komunikat w porannym newsletterze Aldiego.

Na instagramowym koncie sieci na razie znaleźć można tylko jedno zdjęcie. Za to już teraz w opisie profilu umieszczony został link do strony promującej akcję "Raz Aldi, zawsze Aldi", na której znaleźć można m.in. wyniki zorganizowanego przez sieć konsumenckiego testu produktów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~klient Aldi 1 miesiąc temuocena: 100% 

    A torby papierowe i bawełniane kiedy będą przy kasach? Bo gdy byłem ostatnio, to przy kasie widziałem sam plastik.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony